اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه مرکزی

نشست خبری اصحاب رسانه با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

نشست خبری اصحاب رسانه با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز؛نشست خبری مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران و معاونین این بخش از صنعت دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در تالار تشریفات روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد. 

مهدی کوهی ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه در این نشست گفت: ذوب آهن اصفهان با بیش از نیم قرن حضور در صنایع به عنوان یک مجتمع عظیم صنعتی توانسته است با تلاش و کوشش همکاران عزیزم در بخش های مختلف سه محصول راهبردی شامل “ریل ، تیرآهن بال پهن و آرک ” را تولید نموده که هر یک بر اساس مزیت های بی شماری که دارند. پیشران توسعه در بخش های مختلف کشور محسوب می شوند. 

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود: ریل تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی بر اساس استاندارد روز دنیا هم اکنون در خطوط راه آهن کشور مانند میانه – اردبیل، همدان – سنندج، چابهار – زاهدان و… همچنین خطوط متروی کلان شهرها مانند مشهد، تهران، تبریز و اصفهان نصب شده است. 

مدیرعامل  ذوب آهن اصفهان ههمچنین با اشاره به اینکه  این مجتمع عظیم صنعتی از طریق تعامل با معاونت اقتصاد و دانش بنیان ریاست جمهوری گام مهمی را در پیشبرد پروژه های زیست محیطی برداشته است. گفت : نتایج این پروژه ها به زودی به اطلاع رسانه ها و عموم‌مردم ایران خواهد رسید. 

وی همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد مالی ذوب آهن اصفهان افزود: با اصلاح ساختار مالی و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها این مجتمع صنعتی بزودی از ماده ۱۴۱ خارج و باعث گشایش حد اعتباری ذوب آهن نزد بانک ها خواهدشد. 

مهرداد تولاییان معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن نیز دراین نشست گفت: ذوب آهن اصفهان در راستای صنعتی سازی ساختمان و تکمیل سبد محصولات ارزش افزا در این مجتمع عظیم صنعتی در سال جاری، چهار محصول جدید را تولید کرد که H24  و آرک  TH29  در نیمه اول سال جاری در حضور اصحاب رسانه رونمایی شد و امروز هم دو محصول H26  و H28 رونمایی می شود.

وی افزود: طراحی جسورانه و دقیق این دو محصول جدید ثمره تلاش و کوشش همکاران عزیزم است که از همین جا شایسته می دانم به همه تلاشگران ذوب آهنی خسته نباشید گفته و این موفقیت بزرگ را صمیمانه تبریک عرض می نمایم. 

در پایان‌ این نشست  دو محصول ارزش افزا در راستای صنعتی سازی ساختمان و کمک به تسریع در طرح نهضت ملی مسکن شامل  H26 و H28 در حضور اضحاب رسانه توسط مدیر عامل و معاونین این شرکت رونمایی شد.

لازم به توضیح است: تیرآهن های بال پهن H26 و H28 که با سه گرید فولاد St37 ، St44 و St52 تولید گردیده است و مقاومت نسبی بالا در برابر زلزله نسبت به سازه های سنتی دارد باعث افزایش امنیت ساختمان و مقاومت مناسب خمشی ، مقاومت مناسب برشی و افزایش فضای مفید ساختمان نسبت به سایر انواع تیرآهن ها خواهدشد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x