جشنواره بزرگ مبل رهنان همراه با تخفیفات و جایزه های ویژه برگزار می شود

جشنواره بزرگ مبل رهنان همراه با تخفیفات و جایزه های ویژه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مراسم افتتاحیه جشنواره بزرگ مبل اصفهان(رهنان) همزمان با میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت علی علیه السلام پنجم بهمن ماه در خیابان شریف شرقی رهنان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ؛ اکرم قبانچی دبیر این جشنواره و معاون فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ اصفهان؛ اظهار کرد: با توحه به اهداف شهرداری‌ها مبنی بر ایجاد فرصت‌های شغلی‌، گسترش فعالیت‌های صنعتی پاک، توسعه کسب و کار، بررسی و شناخت زمینه‌های ایجاد مشاغل مولد با رویکرد اشتغال‌زایی و بسط مباحث کارافرینی و اهتمام در جهت تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید می‌باشد با بسیج همگانی باید ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مناطق شناسایی شوند و رشد داده و شکوفا شود.
اکرم قپانچی ادامه داد: زمینه توسعه کسب و کارها با برنامه‌ریزی کار کارشناسی و فراهم نمودن فرایندی از تولید با توجه به ظرفیت شغلی در منطقه ۱۱شهرداری در زمینه صنعت مبل با مشارکت و همکاری در حوزه‌های مختلف و با به‌روز رسانی محصولات و خدمات و به کارگیری فناوری‌های جدید در زمینه تولید و اشتغال و انجام کار فرهنگی بر روی این صنعت و دغدغه بازاریان در فضای رقابت‌مندانه تصمیم بر آن شد تا با همکاری فعالان بخش خصوصی با وحدت و همدلی در راستای برگزاری جشنواره مبل رهنان بتوانیم تصویر زیبایی از رهنان را به مردم اصفهان و ایران و جهانیان مخابره کنیم.


اکرم قبانچی تاکید کرد:  ما باید بتوانیم مبل رهنان را به عنوان یک برند جهانی معرفی کنیم. برهمین اساس بازاریان این شهر با چهار شعار مبل رهنان‌، تنوعش بیشتر است‌، کیفیتش بالاتر، قیمتش مناسب‌تر در جهت رضایت عمومی به استقبال جشنواره مبل رهنان می‌روند.
معاون فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ اصفهان، با بیان این که قبل از برگزاری جشنواره برگزاری  جشنواره برگزاری جشن باشکوه میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و کاروان‌های شادی در نظر گرفته شده افزود: پس از اجرای نورافشانی این جشنواره رسماً کار خود را آغاز خواهد کرد و بعد از سی شب در تاریخ ۵ اسفند ماه همزمان با ولادت با سعادت  امام زمان ع) مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.
در این جشنواره بزرگ مبل رهنان هر شب یک دستگاه گوشی تلفن همراه به قید قرعه به خریداران اهدا می گردد
وی تصریح کرد: در طول ۳۰ شب برگزاری جشنواره بزرگ مبل رهنان هر شب برنامه قرعه کشی برگزار می گردد و هر شب یک دستگاه گوشی تلفن همراه به قید قرعه به خریداران اهدا می گردد. همچنین در این جشنواره بزرگ مبل رهنان تخفیفات ویژه تا ۲۰ درصدی ۳۰ روز جشنواره و قرعه کشی اختتامیه جشنواره برای کمک هزینه خرید دو دستگاه خودرو انجام خواهد شد.
 قبانچی گفت: شب اختتامیه نیز کمک هزینه خرید دو دستگاه خودرو قرعه کشی و تقدیم برندگان می‌گردد. همچنین در طول جشنواره تخفیفات ویژه تا ۲۰ درصدی برای خریداران مبلمان در نظر گرفته شده است.
وی همچنین از حمایت تمام قد شهرداری از صنعت مبل اصفهان (رهنان) را یادآوری کرد و گفت: به دلیل همزمانی این جشنواره با ایام رجب و شعبان و ایام الله دهه فجر در سطح شهر برنامه‌های فرهنگی تفریحی و جشن های ملی و مذهبی برای شهروندان برنامه ریزی شده است. شهرداری منطقه ۱۱ آذین بندی شهر، نصب المان‌های نوری ساماندهی و آماده‌سازی فضای سبز و پیاده‌روها، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها در ورودی و خروجی‌های منطقه و در سطح شهر را انجام داده است؛ این جشنواره فرصتی فراهم ساخته تا مردم ایران و هم استانی‌ها بتوانند از مزایای آن استفاده نمایند.

مریم نظری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x