اجتماعی استان تصاویر سیاسی کرمان

رهبر انقلاب: ما بر سرکوب عوامل واقعی و پشت پرده حادثه تروریستی کرمان اصرار داریم

رهبر انقلاب: ما بر سرکوب عوامل واقعی و پشت پرده حادثه تروریستی کرمان اصرار داریم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در دیدار با هزاران نفراز مردم قم بیان فرمودند؛ رهبر انقلاب: همه باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ ما بر سرکوب عوامل واقعی و پشت پرده حادثه تروریستی کرمان اصرار داریم.رهبرانقلاب امروز در جلسه مردم قم فرمودند: نقش‌آفرینی حضور مردم و ایستادگی مردم در یک حادثه‌ی عظیم، یعنی یک گروه کوچک، یک مردم محدود، مثلاً دو میلیون جمعیت من‌باب مثال در یک وجب زمین، آمریکای با آن عظمت را و رژیم صهیونیستی آویزان به آمریکا را عاجز کرده است.
نگاهی بر امکان‌های افزایش امید بخشی سیاسی در اندیشه رهبر انقلاب؛افزایش امید سیاسی/ حضور حداکثری مردم و اقتدارملیرهبر انقلاب در بحث هویت‌شناسی و نگاه به مردم ایران برخلاف بسیاری از روشنفکران، نگاه بسیار مناسب و خوشبینانه و مثبتی نسبت به مردم ایران دارند و همیشه از ملت ایران به نیکی و سپاس یاد می‌کنند و مردم را یکی از موتورهای مهم رشد، توسعه‌ و پیشرفت همه جانبه‌ی کشور می‌دانند. ایشان بیانی دارند که می‌فرمایند ملت ایران راه خودش را پیدا کرده و حرکت را با منطق و خردگرایی و با توکل به خدا، با قدرت و همچنین با توکل به پیش برده است. رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم: ما بر سرکوب عوامل واقعی و پشت پرده حادثه تروریستی کرمان اصرار داریم. مسئولان مربوطه در موضوع حادثه کرمان به طور جدی در تلاشند و خوب کار کردند.
رهبر انقلاب: امام به مردم یاد داد برای رسیدن به نتایج مطلوب باید در میدان حضور داشته باشند/ امام به جای نشست و برخاست با احزاب و گروهها، با مردم بود.
رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در سالگرد قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ مردم قم: این را امام یاد داد به ما. نشان داد به مردم، یاد داد به مردم،‌ که حضور آنها در صحنه معجزه آفرین است.
امام سال ۴۱ و ۴۲ با عمل، با حرف، با منطق، با استدلال این را به همه‌ی ملت ایران نشان داد.
فهماند به آنها که اگر میخواهند پیش بروند، اگر میخواهند به نتایجی که مطلوب آنهاست برسند باید در میدان حضور داشته باشند. عقب کشیدن، به این و آن اتکا کردن، کنج عزلت گزیدن، این فایده ندارد، باید بیایند وسط میدان. خودش هم آمد وسط میدان.
امام به جای نشست و برخاست کردن با احزاب و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و شخصیت‌های سیاسی معروف پرمدعا که بودند در آن زمان، به جای نشستن با آنها، آمد با مردم نشست.
رهبرانقلاب:  یکی دستورکارها برای خارج کردن مردم از صحنه، مایوس کردن آنان و به ویژه جوانان از آینده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x