اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

دکتر شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:خدمات ارائه سی ان جی در شهر اصفهان گسترش پیدا کند

دکتر شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: خدمات ارائه سی ان جی در شهر اصفهان گسترش پیدا کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر احمد شریعتی با تقدیر از حمایت شرکت گاز از مشترکان کم مصرف بهزیستی و کمیته امداد اظهار کرد: تبلیغات این موضوع باید بیشتر شود زیرا بسیاری از شهروندان باخبر نیستند، همچنین ما می‌توانیم در دیدارها و جلسات با مردم موضوع را مطرح کنیم. 

وی افزود: در کمیته‌های نظارتی دغدغه‌های مردم را می‌شنویم، مطالبات و درخواست‌های آن‌ها در حوزه گاز کمتر است و این نشان می‌دهد که در این حوزه مردم با مشکل کمتری روبرو هستند و این جای تشکر از دستگاه مربوط را دارد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار خودرو داریم، بنابراین لازم است خدمات ارائه سی ان جی را بیشتر کنیم. همچنین برخی شهروندان در تأمین کپسول دچار مشکل شده‌اند، بنابراین باید کمک کنیم تا گره‌ای از کسانی که در تلاش برای کاهش آلایندگی هوا هستند باز شود.

وی در خصوص مقررات ملی ساختمان بیان کرد: از سوخت بهینه و صرفه جویی صحبت می‌کنیم، این در حالی است که اکنون شیوه گرمایشی در اکثر ساختمان‌ها پکیج است و هیچ روش دیگری نداریم، ولی در جهان شیوه هایی مطرح است که گرما دهنده بدون لوله هستند و خطر نیز ندارد اما نظام مهندسی این روش‌ها را نمی‌پذیرد. بنابراین باید جلسه‌ای داشته باشیم با حضور معاونت شهرسازی و سازمان نظام مهندسی تا اینگونه موضوعات بررسی شود.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x