اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

نیروهای فراجا اجازه پایمال شدن خون شهدا را نخواهند داد

نیروهای فراجا اجازه پایمال شدن خون شهدا را نخواهند داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار محمدرضا هاشمی فر که به منظور شرکت در مراسم ختم درگذشت سرهنگ بازنشسته ” یوسف درویشی” فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهگلان به استان کردستان سفر کرده بود در منزل شهید ” جواد عبدالملکی” در شهرستان قروه حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این ش هید از خانواده وی تجلیل کرد.

وی در این دیدار شهدا را نمونه هایی مجسم از مردان پاک و مخلص خداوند توصیف کرد و گفت: شهدا مردان بی ادعایی بودند که خالصانه و بدون هیچگونه چ شم داشتی جان خود را در راه اعتلای دین خدا فدا کردند و قطعاً جایگاه بزرگ و بالایی در نزد خداوند دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به شهادت جمعی از نیروهای فراجا در اقدام ناجوانمردانه و کورکورانه گروهک تروریستی جیش الظلم تحت مدیریت و پشتیبانی سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل غاصب اشاره کرد و گفت: این گونه اقدامات بزدلانه گروهک های تروریستی و ایادی آنها نه تنها خللی در امنیت ایران اسلامی ایجاد نمی کند بلکه نیروهای فراجا را در دفاع از امنیت ایران اسلامی مصمم تر و استوارتر از گذشته کرده است.

سردار هاشمی فر افزود: به مردم عزیز و خانواده های معظم شهدا اطمینان می دهم که نیروهای فراجا پر از دلاور مردان و شیرزنان غیوری است که با تمام توان پای امنیت و ارزش ها انقلاب ایستادند و اجازه پایمال شدن خون شهدا را نخواهند داد و بزودی نیز تروریست های دست نشانده و عاملان پشت پرده آنها طعم تلخ انتقام را خواهند چشید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بخش بزرگی از امنیت، سلامت، ثبات و آرامش ایران اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای فراجا است تصریح کرد: این نیروها لباس سبز پلیس را کفن خود دانسته و به مدال مجاهد فی سبیل الله که از سوی مقام معظم رهبری به آنان اعطاء شده افتخار می کنند و تا پای جانشان برای تحقق امنیت پایدار در کشور تلاش کرده و می کنند.

سردار هاشمی فر در خاتمه خانواده های شهدا را مایه برکت و عزت نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: نیروهای فراجا همواره از حمایت ها و پشتیبانی ها و دعاهای خیر خانواده های شهدا بهره مند شده و این عزیزان با دعاهای خود ما را در استقامت بیشتر و انجام بهترماموریت ها یاری داده و می دهند.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x