دسته‌بندی نشده

اعتراف به ۹ فقره سرقت از منازل نیمه ساز در “شاهین شهر”

اعتراف به ۹ فقره سرقت از منازل نیمه ساز در “شاهین شهر”

پایگاه خبری احوال نیوز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق منازل نیمه ساز با اعتراف به ۹ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ “حجت فرهادی” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از  منازل در حال ساخت در یکی از خیابان های شاهین شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۱۱ شاهین شهر قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این رابطه مأموران با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی عامل این سرقت ها را که راننده یک دستگاه پراید بود شناسایی کرده و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: تلاتش برای دستگیری سارق ادامه داست تا اینکه مأموران در ساعات نیمه شب در حین گشت زنی در یکی از خیابان های سطح شهر سارق را که در حال سرقت کابل برق از داخل یک ساختمان نیمه ساز بود مشاهده و او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی کابل برق و اموال مسروقه دیگر در بازرسی از خودروی متهم افزود: این سارق در تحقیقات صورت گرفته به ۹ فقره سرقت اموال منازل در حال ساخت در سطح شاهین شهر اعتراف و سپس با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x