اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خبر داد: راه‌اندازی نخستین فرهنگ‌سرای ویژه کسب‌وکار در منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خبر داد: راه‌اندازی نخستین فرهنگ‌سرای ویژه کسب‌وکار در منطقه ۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: فرهنگ‌سرای «سلام» از پروژه‌های محله محوری است که طبق نیاز جوانان محله کوجان احداث شده بود و اکنون برای نخستین‌بار به موضوع کسب‌وکار اختصاص داده می شود.

علی باقری با بیان اینکه منطقه ۸ نسبت به سایر مناطق شهر و محله کوجان نسبت به سایر محله های این منطقه از جمعیت بیشتری برخوردار هستند، گفت: در دوره جدید مدیریت شهری پروژه‌ها بر اساس نیازهای محلات تعریف شده و طبق نیازسنجی های انجام شده، مسئله اصلی اشتغال جوانان بوده است، از این‌رو طبق شعار سال مقام معظم رهبری در سال گذشته (سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی) فرهنگ‌سرای سلام به موضوع راه‌اندازی کسب‌وکار اختصاص داده شد.

او تصریح کرد: در این فرهنگسرا با توجه به نیازهای شغلی مکان‌هایی همچون اتاق‌های آموزشی کسب‌وکار، نمایشگاه، فضای ویژه بانوان و آقایان به‌صورت مجزا، فضای مادر و کودک به منظور فراهم کردن کسب‌وکار بانوانی که کودک خردسال دارند، دسترسی به مشاوران، استادکاران و متخصصان، اتاق جلسات و سالن ورزشی در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این فرهنگسرا حدود ۴۰ میز کار در نظر گرفته شده است و یک فرد ضمن ارتباط با واحدهای مختلف، می‌تواند روند راه‌اندازی کسب‌وکار خوب را فراهم کند و پس از مدتی ادامه کسب و کار را خارج از این مرکز ادامه دهد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x