اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

دیدار مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با حامیان ایتام؛ تعامل با خیران، ظرفیت های مطلوبی برای خدمت رسانی به محرومان فراهم می کند

دیدار مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با حامیان ایتام؛ تعامل با خیران، ظرفیت های مطلوبی برای خدمت رسانی به محرومان فراهم می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به منظور تجلیل و افزایش تعامل، با خیران و حامیان دیدار و گفتگو کرد. کریم زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در دیدار با خیران و حامیان ساکن در استان های دیگر، اظهار کرد: همکاری خیران ظرفیت های مطلوبی را برای خدمت رسانی به محرومان و بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای نیازمند فراهم می کند.
کریم زارع با بیان اینکه پیگیری امور نیازمندان، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۲۲ هزار حامی نیکوکار، حمایت از بیش از ۳۱ هزار فرزند ایتام و نیازمندان را به عهده دارند.
وی در این دیدار ضمن تجلیل از همراهی حامیان در حمایت از نیازمندان، به نقش ایشان بعنوان سفیران کمیته امداد اشاره کرد و افزود: شما نیکوکاران با مطرح کردن آثار و برکات اقدامات خیرخواهانه در زندگی خود، می توانید به عنوان سفیر این نهاد در ترویج سنت حسنه خیر و احسان در بین آحاد جامعه فعال باشید.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر اینکه در روایات، توجه بسیاری به امداد رسانی به مستضعفان شده، گفت: این نهاد با رویکرد حفظ عزت و کرامت انسانی به خانواده های تحت حمایت نگریسته و تمام تلاش خود را با مشارکت خیران، معطوف به توانمندسازی خانواده های محروم و نیازمند قرار داده است.
زارع همچنین با دعوت عموم مردم برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند، بیان داشت: حامیان می توانند آمادگی خود را برای حمایت از این فرزندان با ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ اعلام کنند.
گفتنی است؛ در این دیدار، خیران علاوه بر تعهد مساعدت های نقدی و غیرنقدی به خانوارهای تحت پوشش، حمایت از ۱۰۰ فرزند یتیم دیگر را نیز به فرزندان معنوی خود اضافه کردند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x