اجتماعی استان

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان «خوراسگان» به دیدار خانواده شهید جهادگر محمدرضا احمدی رفتند

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان «خوراسگان» به دیدار خانواده شهید جهادگر محمدرضا احمدی رفتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از معاونت فرهنگی دانشجویی _ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان:

با هماهنگی کانون ایثار و شهادت و حمایت معاونت فرهنگی دانشجویی تعدادی از دانشجویان کانون های فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان «خوراسگان» به دیدار خانواده شهید جهادگر محمدرضا احمدی رفتند. در این دیدار پدر شهید خلوص نیت و خدا محوری در همه امور زندگی و شغلی را ویژگی بارز شهید شمردند. مادر شهید معراج شهدا را دامن مادران پاک دانسته و راز فیض شهادت شهید را نواهای آسمانی حتی در دوران طفولیت ایشان عنوان کردند.ایشان تاکید داشتند شهید تمام عمر خویش را رفع خدمت به خلق کرده بود و پاداش خویش از این خدمت را شهادت می دانست به نحوی که متن همه دعاها و حتی خواسته هایش از مادر توفیق شهادت بود. در ادامه دیدار مدیر شاهد و ایثار گران واحد اصفهان ضمن اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران شهید احمدی را زنده و در حال ارتزاق نزد پروردگار تا زمان ظهور و رجعت جهت یاری آن حضرت معرفی نمودند.در پایان دیدار با اهدای هدایا از خانواده شهید تقدیر شد.جهاد گر شهید محمد رضا احمدی، مسئول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان بامداد روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در راه خدمت به مردم فریدونشهر و هنگام بازگشت از اردوی جهادی در اثر صانحه تصادف آسمانی و به فیض شهادت نائل آمد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سهیل

بنده از دانشجویان این دانشگاه هستم در همین جا از معاونت فرهنگی و کسانی که این کارهای زیب را انجام می دهند متشکرو.
دانشجویان دانشگاه خوراسگان همیشه باعث افتخار کشور بوده اند.

کامران

معاونت فرهنگی دانشگاه اصفهان خوراسگان
بی شک تلاش در جهت باروری ثمره خون شهیدان سرافراز، وظیفه کسانی است که قلبشان برای اسلام و تداوم راه سرخ شهیدان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، می تپد. لذا در این راستا و به مصداق آیه شریفه « لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق » از زحمات شایسته جنابعالی که نقش مؤثری در اجرای برنامه های محوله ایفا نموده اید تشکر و قدردانی می گردد. دوام توفیق در دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت اله العظمی الامام خامنه ای«مدظله العالی» را مسألت می نمایم.

محسن

سلام
بنده نمی دانستم که در دانشگاه خوراسگان کار فرهنگی به این زیبائی انجام می شود از کسانی که این برنامه قابل تقدر به راه انداخته اند متشکررررررررم

داریوش

از معاونت فرهنگی برای این کار و عمل زیبا تشکر می کنم.

دانشجوی سال اول دانشگاه خوراسگان

محمد

کار خوب و زیبا قابل تقدیر است از معاونت فرهنگی تشکر می کنم

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x