اجتماعی استان اصفهان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه مرکزی

امام جمعه تویسرکان در مراسم عزاداری روز شهادت حضرت زهرا(س) در میدان امام خمینی (ره) اردستان

احوال نیوز،، امام جمعه تویسرکان در مراسم عزاداری روز شهادت حضرت زهرا(س) در میدان امام خمینی (ره) اردستان گفت: پیامبر وقتی به معراج رفت دید روی درب بهشت نوشته شده، توحید نبوت، و علی ، امام حسن و امام حسین (ع)و فاطمه زهرا (س)خیره الله .

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، حجت الاسلام سید موسی حسینی افزود: هرکس براین پنج تن بغض و‌کینه داشته باشد مغضوب خداوند است.
وی خاطرنشان کرد: فضیلت و بزرگی ایشان را چندبار خداوند مطرح می کند فاطمه انتخاب شد تا در میان جنس زنان سروری کند و محور باشد.
امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: ایشان اولین منبع و‌منشا رفتارهای بزرگ است که نزد خداوند به مقام عالی رسیده مقرب درگاه خدا شده است.
حجت الاسلام حسینی گفت: حضرت فاطمه (س)در زهد و تقوا سرآمد است و در خانواده با کمال احترام رفتار می کرد و لازم است امروز این نحوه زندگی کردن را زنان ما الگوی خود قرار دهند و بدانند او هرگز مخالف میل حضرت علی (ع)رفتار نکرد.
وی اضافه کرد:عمل صالح یکی از خصوصیات ایشان است و امروز والدین باید خیلی مواظب تربیت فرزندان باشند زیرا با این دستگاه هایی که وجود دارد خیلی باید مواظب بود بچه ها را هدایت کنیم تا وارد مساجد و محافل مذهبی شده اجازه ندهیم دشمن آنها را جذب کند.
امام جمعه تویسرکان گفت: علت این همه مشکلاتی که برای حضرت زهرا (س) بوجود آمد دفاع از ولایت بودو باحمایت از ولایت دشمن به عقب رانده و مغلوب می شود و این را مادر دوران پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم.
حجت الاسلام حسینی افزود: امروز آمریکا و انگلیس که‌دنیا را تحت سلطه خود گرفته بودند دردر مقابله با ایران شکست خوردند و آن نیز بخاطر پیروی از ولایت است.
وی تاکید کرد: وقتی ایران اسلامی ولایت دارد و تا زمانی که این ولایت وجود داشته باشد دشمن کاری از پیش نخواهند برد.گ و امروز نیز ایران اسلامی انواع سلاح های پیشرفته ساخت داخل را دارد و دشمن جرات مبارزه با ایران را ندارد و می دانند ایران کشوری اثر گذاردر سطح منطقه است و خون سلیمانی ها و شهدا آنرا تضمین کرده، مردم باید هوشیار باشند و ولایت را تنها نگذارند.
امام جمعه تویسرکان اضافه کرد: کاری که فاطمه زهرا (س)برای علی (ع) انجام دادن بی نظیر است و علت اینکه چرا قبر او مخفی است برای اینکه ولایت را همچنان زنده نگه دارد و باید بدانیم محوریت دنیا با فاطمه زهرا (س)است.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: خواهران باید با حفظ حجاب، خودرا آماده کنند تا شرمسار حضرت زهرا(س) نباشند.از طرفی
امروز روش های حمایت برای جامعه اسلامی عوض شده باید مواظب باشیم ولایت فقیه را تنها نگذاریم و مساجد را پر کنند ودر انتخابات پرشور وارد شوند و حساب های دشمن را از بین ببرند.
وی گفت: دشمن از حضور مردم برداشت های گوناگون انجام می دهد لذا با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای دشمن را مایوس کنید.
امام جمعه تویسرکان افزود: امروز یک نیروی کوچک ایران یمن ، حزب اله و حماس است که دشمن از آنها می ترسد چون ایران.پشت سر آنها ست و ما باید با پیروی از حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار (ع) بر دسیسه های دشمن پیروز شویم .

نویسنده: جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکبر

توسیرکان مردمی بسیار عالی دارد

اردستانی

سلام و درود بر مردم ولایتمدارتوسیرکان این مردم خوب توسیرکان همیشه در طول تاریخ مرد بوده اند. سلام بر مردم توسیرکان

زهرا

من همیشه به مردم خوب اردستان و مومن بودن و به فکر ضعیفان بودم مباهات می کنم

رباب

خداوند به شما خیر دنیا و آخرت عطا بفرماید.

خیلی از مردم خوب اردستان التماس دعا دارم.

مریم

سلام بر مردم تویسرکان
سلام بر مردم اردستان

جعفر

سلام و درود بر مرد انقلابی تویسرکان که به مردم خوب و انقلابی اردستان سر زده است.
درود خداوند بر شما امیدهای این کشور

اسماعیل

سلام
بسیار کار خوب و پسندیده است
البته مردم اردستان در مهمان نوازی شهره هستند.

محمد امین

سلام و درود بر مردم خوب اردستان
بنده از مردم اردستان به خاطر احترام و مهمان نوازی تان از امام جمعه تویسیرکان تشکر می کنم.
برنامه خیلی خوبی است که امام جمعه ها با هم ارتباط داشته باشند.

احمد

سلام
بنده هم به عنوان یک اردستانی از حضور امام جمعه تیسیرکان خیای خوشحال شدم.

چمران

از طرف مردم اردستان مقدم امام جمعه تویسیرکان را به شهرستان اردستان خیر مقدم می گویم.
حوش آمدید

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x