سکوت عجیب سرپرست بیمارستان در برابر یک سوال

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان در پاسخ به این سوال آیا فشار سیاسی و افراد دارای نفوذ از بیرون برای بیمارستان تصمیم می گیرند سکوت عجیبی کرد و گفت: واقعا من نمی دانم!! برای مردم بنویسید که رئیس بیمارستان پاسخگوی این سوال نبود

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز،

محمودرضا زاهدنژاد در نشست خبری در محل بیمارستان شهید بهشتی اردستان اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده قصد داریم در دوره جدید مدیریت بیمارستان اردستان وضعیت موجود را حفظ کنیم و سپس خدمات ارائه شده را ارتقا بخشیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان اردستان به عنوان یک مرکز درمانی تخصصی از نظر امکانات و پزشک متخصص در وضعیت مناسبی قرار دارد، افزود: البته کمبودهایی در بعضی بخش های بیمارستان از جمله اتاق عمل و بخش های بسیتری بیماران وجود دارد که تلاش می کنیم تا با کمک خیرین این کمبودها جبران شود.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده اکنون حدود ۲۳ پزشک متخصص در طول هفته این بیمارستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند. در هفته گذشته پنج پزشک متخصص شامل متخصص عفونی، روان پزشک، زنان و زایمان و چشم پزشک به کادر درمان این مجموعه اضافه شده است.
زاهدنژاد در خصوص گلایه مردم درباره کیفیت خدمات و فرسودگی بعضی از وسایل در بیمارستان، تصریح کرد: یکی از موضوعات که در اردستان با آن مواجه هستیم آن است که مردم این شهرستان به نوعی مطالبه گری را بلد نیستند در صورتی که اگر گلایه های خود داشته باشند مطمئنا آن اشکالات برطرف خواهد شد.
وی تصریح کرد: اکنون ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان بیش از ۳۰ درصد است و با توجه به ارتقای خدماتی که در بیمارستان انجام می شود بسیاری از بیماران به شهرهای اطراف اعزام نمی شوند.
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی اردستان در خصوص حاشیه های ایجاد شده بابت تغییر در بعضی بخش ها گفت: رویکرد بنده این است که موضوعات اداری نباید در جامعه بازتاب داده شود و تغییرات اخیر در بیمارستان نیز اشتباه رسانه ای شد. رویکرد بیمارستان این است که خدماتی به مردم برسد بنابراین فرقی نمی کند کدام فرد در کدام سمت مشغول باشد.
زاهدنژاد در پاسخ به این سوال آیا فشار سیاسی و افراد دارای نفوذ از بیرون برای بیمارستان تصمیم می گیرند سکوت عجیبی کرد و گفت: واقعا من نمی دانم!! برای مردم بنویسید که رئیس بیمارستان پاسخگوی این سوال نبود.

وی خاطرنشان کرد: در موضوعات اداری شاید سلیقه بنده با دیگران متفاوت باشد. در حال حاضر براساس شایستگی تصمیم می گیریم که چه شخصی در کدام قسمت مشغول خدمت شود.


.جعفر فدائی اردستانی


انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمذرضا

واقعا اردستان یک دکتر و متخصص ندارد و در این شهر قحط الرجال است؟

ایشان کجا بوده اند که رئیس علوم پزشکی نظارتی بر این شهر مومنان نمی کند.
شاید علاوه بر قحط الرجال بودن قوم و خویشان آقای شیرانی هستند.

مجید

محمود رضا زاهد نژاد با این حرف زشت خود که واقعا من نمی دانم!! برای مردم بنویسید که رئیس بیمارستان پاسخگوی این سوال نبود ، از بی کفایتی رئیس علوم پزشکی اصفهان است که چنین شخص بی لیاقتی سرپرست این مکان مهم می شود
وای بر مردم اردستان با چنین رئیس بیماریتان داشتن

واقعا در اردستان قحط الرحال است؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x