اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان:دو گروه از مددجویان، نیازمند توجه ویژه هستند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان:دو گروه از مددجویان، نیازمند توجه ویژه هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بعد از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان، بیشترین آمار مددجویان، شامل سالمندان در گروه سنی ۶۰ سال به بالا می باشند. هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه بیش از ۳۴ درصد مددجویان تحت حمایت، زنان سرپرست خانواده هستند، اظهار داشت: از تعداد ۲۴۷ هزار و ۳۸۷ مددجوی تحت حمایت، ۸۴ هزار و ۴۴۴ نفر، زن سرپرست خانوار هستند.
هادی بنایی با اشاره به اینکه بعد از زنان سرپرست خانوار، بیشترین آمار مددجویی شامل سالمندان است، ادامه داد: درحال حاضر ۶۴ هزار و ۲۰۱ نفر سالمند بالای ۶۰ سال تحت حمایت این نهاد هستند.
وی با تاکید بر اینکه توجه به این دوقشر، می تواند در کاهش آسیب های بیشتر به آنها موثر باشد، افزود: در مسیر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، از طریق آموزش، مشاوره و معرفی به بازار کار، عرصه فعالیت اقتصادی را برای آنها هموار می کنیم، همچنین در صورت نیاز به کمک هزینه تامین مسکن، کمک هزینه های تحصیلی، مشاوره های حقوقی، فردی، گروهی و دیگر حمایت های مورد نظر، برای خودکفایی این جمعیت از مددجویان تحت حمایت، توجه بیشتری داریم.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، به نیازمندی های سالمندان اشاره کرد و گفت: این گروه از مددجویان با توجه به شرایط سنی، نیاز به تکریم بیشتری دارند و درصورت بیماری، برای تامین هزینه های درمان، کمک هزینه های تهیه تجهیزات پزشکی، بهداشتی و نیز کمک هزینه های نگهداری سالمندان با مشارکت خیران اقدام می شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x