اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

احداث نخستین تصفیه‌خانه «نانو اوزون» کشور در اصفهان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار

احداث نخستین تصفیه‌خانه «نانو اوزون» کشور در اصفهان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان گفت: نخستین تصفیه خانه «نانو اوزون» کشور در اصفهان احداث شده و به زودی شاهد بهره برداری رسمی از آن خواهیم بود.

سید مهدی حسینی با اعلام این خبر گفت: عملیات احداث نخستین تصفیه خانه «نانو اوزون» کشور در اصفهان به پایان رسیده و این طرح عمرانی، اکنون به صورت صددرصدی تکمیل شده است.

وی افزود: تصفیه خانه «نانو اوزون» یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه خانه‌های تکمیلی است که پساب را از ورودی گرفته و در خروجی آب استاندارد و مورد تأیید محیط زیست را برای استفاده در فضای عمومی و فضای سبز ارائه می‌دهد.

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه احداث این تصفیه خانه بیان کرد: برای تکمیل این طرح، ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این تصفیه خانه مواد اولیه مصرفی ندارد، افزود: نگهداری و تعمیرات آن با روش مهندسی ویژه انجام می شود و تفاوتش با تصفیه خانه‌های قبلی این است که خروجی لجن و بو ندارد و آب را با کیفیت خوب به خروجی ارائه می‌دهد.

حسینی خاطرنشان کرد: تصفیه خانه «نانو اوزون» اولین و تنها تصفیه‌خانه از این نوع در کشور است که با همکاری شهرداری اصفهان و شرکت‌های دانش بنیان ساخته شد.

وی ادامه داد: با توجه به تکمیل مراحل ساخت، تصفیه‌خانه هم اکنون در حال فعالیت است و به زودی به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x