اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر

شهرستان استهبان میزبان شهید گمنام می شود

شهرستان استهبان میزبان شهید گمنام می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

عبدالرسول طالب پور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری استهبان : حضور شهدای گمنام توشه ای ارزشمند برای اتصال دل های مردم به سمت مسیر شهدا و ارزش های والای انقلاب اسلامی است.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ عبدالرسول طالب پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری استهبان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی، استقبال و تشییع شهید گمنام، با تأکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، عنوان کرد: یکی از اولویت های جامعه، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر است چون آنچه که در مقاطع مختلف به پیشرفت انقلاب و مردم کمک کرده است، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بوده است.
وی افزود: ما نیاز داریم که از وجود شهدای والامقام بهره بگیریم و با کسانی که هستی خود را برای این کشور، انقلاب و دین گذشتند بیش از پیش مأنوس شویم.
در ادامه سرهنگ امیری فرمانده بسیج سپاه استهبان زمان و چگونگی برگزاری مراسم تشییع و استقبال از شهید گمنام را حائز اهمیت دانست و گفت: مراسم برنامه های استقبال و گرامیداشت شهید گمنام از عصر روز یکشنبه در بخش مرکزی و دهستان ایج آغاز و تا تاریخ سه شنبه ادامه خواهد داشت.
وی تشییع و استقبال از شهید گمنام در شهر استهبان را عصر دوشنبه ساعت ۱۵ از محل سپاه پاسداران به سمت امامزاده پیر مراد (ع) عنوان کرده و در ادامه سایر برنامه ها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد .

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x