اجتماعی استان تصاویر

اعتراف سارق ECU به ۹ فقره سرقت

اعتراف سارق ECU به ۹ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقECU خودروهای سواری در سطح شاهین شهر با ۹ فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت ECU  از خودرو های سواری سمند و پژو در سطح شاهین شهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس  شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین شهر با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات علمی و تخصصی عامل این سرقت ها را که به وسیله یک دستگاه سواری پراید با پرسه زنی در سطح شاهین شهر اقدام به سرقت ECU  خودرو های پارک شده در سطح معابر می کرد را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سرانجام با استفاده از روش های علمی و رصد هوشمندانه  مأموران، مخفیگاه این سارق شناسایی و پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی، متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد .

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به سابقه دار بودن سارق دستگیر شده اظهار داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۹ فقره سرقت ECU  از داخل خودروهای سواری در سطح شاهین شهر و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف که در ادامه این فرد مالخر نیز به همراه ۶ دستگاه ECU  مسروقه دستگیر شد.

 این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت و رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x