اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:بسیج در عرصه های معنویت و بصیرت دینی پیشتاز است

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:بسیج در عرصه های معنویت و بصیرت دینی پیشتاز است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بسیج پناهگاه معنوی و روحانی مردم و نهال رشد یافته در سرزمین ایمان و عاطفه و احساس ملت ایران است.به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج پناهگاه معنوی و روحانی مردم و نهال کاشته شده در سرزمین ایمان و عاطفه و احساس ملت ایران است.
متن پیام به شرح زیر است:
حضرت امام خمینی(ره) به همگان آموختند که رمز ماندگاری نظام و انقلاب همراهی با مردم است و اساس تشکیل بسیج مستضعفان نیز همین بوده و هست که آرمان های راستین انقلاب اسلامی در مسیر اتحاد، همراهی مردم و اعتلای کشور تحقق پیدا می کند.
بسیج در عرصه های معنویت و بصیرت دینی پیشتاز است و بی شک پیشرفت و خودکفایی ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر بسیجی جوانان این مرز و بوم است که برای سرافرازی کشور خویش شجاعانه قد برافراشته و در مقابل مشکلات سینه سپر کرده اند.
۵ آذر سالروز صدور فرمان تاریخی پیرجماران، خمینی کبیر(ره) که در تقویم کشور به عنوان روز بسیج نامگذاری شده فرصت مغتنمی برای تجلیل از ایثار و دلاوری های جان برکفان بسیجی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی به ویژه بسیجیان مخلص و امدادگر استان اصفهان تبریک عرض نموده و از خدای متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسالت می نمایم.

کریم زارع.مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x