تجمع بزرگ دانش آموزان اردستان در حمایت از کودکان غزه و فلسطین

فرمانداراردستان در این تجمع که در میدان روبروی مسجد الرضا برگزار شدگفت: خداوند در قرآن وعده داده که قوم یهود در فلسطین در دو نوبت محو می شوند وما منتظر دومین دوره محوشدن آن هستیم .

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز

سید محمد هادی احمدی طبا افزود: رهبرفرزانه انفلاب اسلامی فرمودند، رژیم غاصب فلسطین ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، و بزودی نماز را در قدس خواهیم خواند. وی تصریح کرد: این برآمده از یک قدرت الهی است که برکلام رهبرمعظم انقلاب اسلامی جاری شده، به یاری خدا این طوفان الاقصی نابودی این رژیم جنایتکار وکودک کش را بدنبال خواهد داشت.
فرماندار اردستان اضافه کرد: در پی تجاوز بیرحمانه رژیم سفاک صهیونیستی به غزه و کشتار جمعی کودکان و زنان وجنایت ضد بشری سران متجاوز این رژیم‌جعلی، همه مردم آزاده جهان به حمایت از کودکان فلسطین برخاسته که امیدواریم هرچه زودتر بنیان این رژیم جنایتکار درهم پیجیده خواهد شد.
احمدی طبا تاکید کرد: همه باید گوش بفرمان رهبرفرزانه انقلاب باشیم تا آزادی قدس را جشن بگیریم.
در ادامه دانش آموزان باسردادن شعار مرگ بر اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار بادکنک های خودرا به نشانه حمایت از کودکان فلسطین و شهدا این تجاوز در هوا رها کردند.
فاطمه یکی از دانش آموزانی که در این تجمع حضور داشت گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل در آینده نابود خواهد شد و مردم مظلوم فلسطین با آرامش زندگی خواهند کرد.
زهره که در این‌تجمع حاضر بود گفت: ما آمده ایم تا حمایت خودرا از همسالان خود درغزه اعلام کنیم و به دنیا بگوییم ما طرفدار دانش آموزان و کودکان مظلوم غزه هستیم و از خداوند می خواهیم هرچه زودتر ریشه این رژیم کودک کش را بکند.
حسین نیز گفت: مادر این‌میدان جمع شده ایم تا به دانش آموزان فلسطینی اعلام کنیم، درست است که‌ما نمی توانیم در غزه در کنار شما‌مبارزه کنیم ولی می توانیم به دنیا نشان دهیم که‌شما را فراموش نکرده از خداوند درخواست می کنیم هرچه زودتر این رژیم کودک کش و جنایتکار را نابود کند.

جعفر فدائی اردستانی

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x