اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «پیشرفت قابل توجه مجموعه دادسرای مرکز و شعب کیفری یک استان در طرح رسیدگی به پرونده های مسن»

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «پیشرفت قابل توجه مجموعه دادسرای مرکز و شعب کیفری یک استان در طرح رسیدگی به پرونده های مسن»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در این نشست که با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونان رییس کل، و حضور برخط دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضایی سراسر استان برگزار شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان از برنامه دستگاه قضایی برای تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های مختلف خبر داد و گفت: همه دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی استان با حضور‌ میدانی مستمر در پارکینگ‌های وسایل نقلیه توقیفی و طبق دستور‌العمل‌های قانونی، نسبت به تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی اقدام نمایند.
رئیس دستگاه قضایی استان در ادامه بر تلاش هرچه بیشتر مجموعه دادگستری استان به منظور سرعت بخشی به طرح رسیدگی به پرونده های مسن تاکید و تصریح کرد: از زمان شروع طرح رسیدگی به پرونده های مسن در دادگستری کل استان نتایج خوبی حاصل شده اما انتظار می رود این طرح با سرعت و دقت بیشتر ادامه یابد.
وی با تقدیر از مجموعه دادسرای مرکز استان و شعب کیفریِ یک، از پیشرفت قابل توجه این دو مجموعه در رسیدگی به پرونده های مسن، قدردانی کرد.
شایان ذکر است: حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان دستورات ویژه ای نیز به منظور تقویت و تکمیل طرح آرشیو الکترونیک پرونده ها، پالایش پرونده ها در واحدهای اجرای احکام مدنی و کیفری و تقویت فضای مجتمع های قضایی از لحاظ تراوت و نشاط اداری صادر کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x