اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

دکتر عبدی مطرح کرد :طرح جامع ناحیه نوآوری و فناوری مرکز آموزش عالی شهرضا در دست بررسی و تدوین است

دکتر عبدی مطرح کرد :طرح جامع ناحیه نوآوری و فناوری مرکز آموزش عالی شهرضا در دست بررسی و تدوین است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش عالی شهرضا :

نشست هم اندیشی ریاست مرکز با اعضای هیات علمی صبح روز دوشنبه اول آبان ماه در سالن جلسات مرکز برگزار گردید.
در این نشست دکتر عبدی رئیس مرکز ضمن ابلاغ تبریک رئیس دانشگاه اصفهان در جهت ارتقاء ۲۰۰ رتبه ای دانشگاه اصفهان به اعضای دانشکده ها گفت: مدیران گروه می بایست در جهت توسعه و پیشرفت دانشگاه نسبت به هدف گذاری رشته های جدید برنامه ریزی نمایند.
وی با اشاره به آغاز اجرای فاز دوم ساختمان جدید آموزشی خاطر نشان کرد: طرح جامع ناحیه نوآوری و فناوری مرکز آموزش عالی شهرضا در روبروی شهرک رازی در جاده اصفهان در دست بررسی و تدوین می باشد که با ایجاد این ناحیه نوآوری و ارتباط با منطقه ویژه اقتصادی گام بزرگی در راستای تحقق دانشگاه نسل سوم برداشته خواهد شد.
در ادامه دکتر عبدی با معرفی حمایت ها و تسهیلات بنیاد علم، خواستار استفاده اعضای هیات علمی مرکز از تسهیلات این بنیاد در جهت رشد و ارتقاء سطح علمی مرکز شد.
در پایان دکتر طباطبایی معاون دانشجویی فرهنگی مرکز از استقبال بالای ۷۰ درصدی پذیرفته شدگان کنکور سراسری در این مرکز آموزش عالی خبر داد و گفت : بیش از ۳۰ درصد از نو دانشجویان از خارج از استان اصفهان پذیرش شده اند وشاهد ارتقاء چشمگیر رتبه های دانشجویان پذیرفته شده نسبت به سال گذشته هستیم.
شایان ذکراست در این جلسه اعضای هیات علمی مرکز نیز نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در جهت رشد و توسعه مرکز ارائه دادند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x