اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

با حضور رئیس کمیته امداد در اصفهان تجلیل شد؛از برترین های کنکور سراسری و پذیرفته شدگان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان تجلیل شد

با حضور رئیس کمیته امداد در اصفهان تجلیل شد؛از برترین های کنکور سراسری و پذیرفته شدگان مدارس استعدادهای درخشان اصفهان تجلیل شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

از برترین های کنکور سراسری و پذیرفته شدگان مدارس استعدادهای درخشان با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تجلیل شد. محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش امانت دار فرزندان خانواده هاست، اظهار کرد: ما در این سازمان امانت دار خانواده ها به ویژه خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستیم.
محمدرضا ابراهیمی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای تسهیل گری امور آموزشی فرزندان تحت حمایت می کنیم، ادامه داد: هر بخشنامه ای که مصوب می شود باید با هدف تسهیل گری باشد تا عدم توانایی مالی باعث دوری از تحصیل دانش آموزان نیازمند نشود.
وی با بیان اینکه مشاوره در کنار آموزش برای دانش آموزان نیازمند می تواند مسیر زندگی سالم و علم آموزی بدون دغدغه را فراهم کند، افزود: ۴۱ مرکز مشاوره به صورت منطقه ای و ناحیه ای آماده خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد است که می توانند از خدمات مشاوره سازشی، خانوادگی و تحصیلی بهره مند شود.
مدیرکل آموزش و پرورش ضمن پیشنهاد افزایش سهمیه ورود به دانشگاه فرهنگیان برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد، بیان داشت: آموزش و پرورش نیز همواره با رویکرد امداد که فرهنگسازی نوعدوستی و کمک به همدیگر در امورات خیر را هدایت می کند، در تلاش است تا دانش آموزان را به عنوان سفیران خیر برای جامعه و نسل آینده تربیت کند.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از برترین های کنکور سراسری و پذیرفته شدگان مدارس استعدادهای درخشان تقدیر به عمل آمد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x