اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

۳ مدرسه در کاشان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۳ مدرسه در کاشان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آیین افتتاحیه و کلنگ‌زنی دو مدرسه در شهرستان کاشان با حضور نماینده ولی‌فقیه در کاشان، محمد شریف زارعی فرماندار کاشان، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان مدرسه خیر ساز در کاشان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدرسه خیر ساز حاج مصطفی الوانکاریان و پسران با زیربنای یک هزار و ۳۲۵ مترمربع با یک هزار و ۵۸۵ متر محوطه‌سازی و ۲۰۰ متر دیوارکشی در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۵۰ مترمربع ساخته شده است.

جهت ساخت مدرسه حاج مصطفی الوانکاریان و پسران اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است که به همت خیر نیک‌اندیش حاج مصطفی الوانکاریان و پسران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدرسه خیر ساز حاج مصطفی الوانکارایان و پسر دارای ۹ کلاس درس، سه باب اتاق اداری، آزمایشگاه، کارگاه، کتابخانه و سالن اجتماعات است و در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان در این واحد آموزشی مشغول به تحصیل شدند.

همچنین مدرسه حاج احمد الوانکاریان و پسران نیز با حضور مسئولان شهرستان کاشان  کلنگ‌زنی شد؛ آموزشگاه ۱۲ کلاسه حاج احمد الوانکاریان و پسران در زمینی به مساحت چهار هزار و ۱۰۰ متر مربع با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ متر دارای هفت باب فضای اداری، چهار باب فضای تجاری، نمازخانه، آزمایشگاه و کارگاه است.

آیین کلنگ‌زنی مدرسه خیر ساز روستای ون کاشان نیز با حضور جمعی از مسئولان و اهالی این روستا بر زمین زده شد تا پایانی بر تحصیل دانش‌آموزان در حسینیه این روستا باشد و دانش‌آموزان این روستا به‌جای حسینیه در مدرسه تحصیل کنند.

مدرسه ابتدایی شهید محمود تقی‌زاده با متراژ ۶۰۰ متر و زیر بنای ۱۶۰ مترمربع و با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد ریال ساخته می‌شود و هزینه ساخت این مدرسه را احمد تقی‌زاده ونی از اهالی این روستا عهده‌دار شده است.

مدرسه ابتدایی شهید محمود تقی‌زاده ونی تا فروردین ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد و دانش‌آموزان در سال تحصیلی آینده از مدرسه مستقر در این روستا بهره‌مند می‌شوند و از مشکلات دانش‌آموزان و دغدغه والدین آنان کاسته می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x