اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

توقیف ابزار آلات صنعتی قاچاق

توقیف ابزار آلات صنعتی قاچاق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل ۲ میلیارد ریال ابزار آلات صنعتی قاچاق در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی علاوه بر کشف یک دستگاه تلویزیون ال ای دی قاچاق، تعداد ۶۰ دستگاه انواع ابزار آلات صنعتی برقی خارجی شامل دریل شارژی، تراز لیزی که همگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۲ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ثابت راسخ بر عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در تولید ملی و اقتصاد کلان کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x