اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه مرکزی ورزشی

مددجویان نخبه اصفهانی در ورزش، مدال آوران جهانی و ملی هستند

مددجویان نخبه اصفهانی در ورزش، مدال آوران جهانی و ملی هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۷ نفر از نخبگان ورزشی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، مدال آور جهانی هستند. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با گرامیداشت فرارسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: درحال حاضر ۲۱ نخبه ورزشی در رشته های مختلف تحت حمایت این نهاد در سراسر استان شناسایی شدند که از این تعداد ۷ نفر در رقابت های جهانی و ۱۴ نفر در رقابت های ورزشی ملی، موفق به کسب مدال شدند.
کریم زارع با اشاره به اینکه افزایش حمایت از نخبگان یکی از رویکردهای معاونت فرهنگی این نهاد است، ادامه داد: ۸ نفر از نخبگان ورزشی، در دانشگاه های کشور در حال تحصیل هستند و مابقی در مقاطع ابتدایی و متوسطه مشغول به تحصیل می باشند.
وی با بیان اینکه در جمع نخبگان ورزشی مقام آور، ۱۴ نفر از دختران تحت حمایت هستند، افزود: ما درصددیم برای این بخش از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد که سرمایه های عظیم ملی هستند بستری هموار در مسیر عرصه های ورزشی فراهم آوریم.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید به اینکه بیش از ۱۴۰۰ نخبه در رشته های علمی، ورزشی، هنری، قرآنی و… تحت حمایت این نهاد از کمک های ویژه ای بهره مند می شوند، گفت: با هدف حمایت از پیشرفت این عزیزان در مقاطع مختلف به بررسی و احصا مشکلات فردی و خانوادگی پرداخته و در طول سال، تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می شود، همچنین کمک هزینه نخبگی و کمک هزینه های تشویقی نیز با سطح بندی نخبگان در سه سطح یک تا سه ارائه می شود.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x