اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خبر داد: اکران آثار جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مجتمع امام خمینی(ره)

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خبر داد: اکران آثار جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مجتمع امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، فیلم‌های این جشنواره با مشارکت مدارس این منطقه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع امام خمینی(ره) اکران می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، فیلم‌های این جشنواره با مشارکت مدارس منطقه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع امام خمینی (ره) اکران می‌شود.

او با اشاره به رویکرد جشنواره مبنی بر بهره‌مندی کودکان و نوجوانان تمامی محلات از برنامه‌ها تصریح کرد: اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه در حال برگزاری چهار جُنگ کودکانه در مجتمع امام خمینی (ره) است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره شاد و مفرح ضرب بازی ویژه مادر و کودک در فرهنگسرای «موعود» واقع در خیابان شهید مظاهری خبر داد و گفت: جشنواره ضرب بازی شامل بازی‌های نشاط‌انگیز موسیقایی، جنبشی و حرکتی، مسابقات متنوع بین کودکان و مادران است که از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در چهار بخش برگزار می‌شود.

به گفته او، هدف از برگزاری این جشنواره، فرهنگ‌سازی و آموزش هرچه بهتر مادران برای انجام انواع بازی‌های متفاوت در کنار کودکان، تشویق آن‌ها به تحرک و ورزش و ایجاد شور و نشاط میان مادران و کودکان است.

قاضی عسگر خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان، کارناوال‌های شادی از جمله نمایش عروسکی و قصه‌گویی بیستم مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در سطح محلات منطقه ۹ اجرا خواهد شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x