علی اکبر رسالت: برگزاری برنامه شاد ویژه کودکان بیمارستان حضرت امام حسین (ع) / هدف از برگزاری جشن شادکردن دل کودکان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :


علی اکبر رسالت مدیر منطقه ۱۲شهرداری اصفهان گفت: همزمان با روز جهانی کودک و در سومین روز برگزاری جشنواره بینالمللی فیلم کودک و نوجوان ویژه برنامه های شاد و مفرح باحضور دبیر جشنواره ، معاون فرهنگی شهردار اصفهانی و جمعی از مدیران شهری در بیمارستان حضرت امام حسین (ع) اجرا شد.علی اکبر رسالت گفت: ابتدا جلسه ای با رئیس بیمارستان برگزار شد که ایشان به معرفی این مرکز و خدمات ارائه شده به کودکان بیمار پرداختند.علی اکبر رسالت بیان داشت : پس از آن مدیران به همراه عروسکها به اتاق کودکان بیمار رفتند و در کنار اجرای برنامههای شاد ، هدایایی از طرف مدیریت منطقه ۱۲ به آنها تقدیم شد .وی اضافه کرد هدف ما از برگزاری این جشن شادکردن دل کودکان و خانواده ایشان که امکان حضور در برنامه های سطح شهر را نداشتند ، بوده و امیدواریم در طول سال هم بتوانیم از طرف معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه برنامه های مفرحی را برای کودکان عزیزمان اجرا نماییم.




مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
