اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

حضور فرزاد قاسمی فلاورجانی با فیلم سوپ خروس درجشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان / تشکر از صالحیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فلاورجان

حضور فرزاد قاسمی فلاورجانی با فیلم سوپ خروس درجشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان / تشکر از صالحیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فلاورجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرزاد قاسمی دستیار و کارگردان هنرمند باذوق با دستیاری با فیلم سوپ خروس در جشنواره سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونو جوانان  اصفهان حضور پیدا کرد.ضمن تشکر از هنرمند عزیز فرزاد قاسمی که وقت گرانبهای خود را در اختیار پایگاه خبری احوال نیوز قرار دادید لطفاً بفرمایید:س: به عنوان یک هنرمند دوست داشتنی چند فیلم بازی کردید سریال شهرهرت چندمین سریال  شماست ج: سلام و عرض ادب خدمت شما بازی در فیلم های کوتاه آوین؛ ناگهان پاییز؛ رنگ خدا؛ جا بجایی؛.بازی کوتاه در سریال سایه ها؛ و فرشتگان بی بال؛ و بازی بلند در سریال شهر هرت؛

   س: آقای قاسمی شما در فیلم سوپ خروس حضور دارید چگونه شما به فکر افتادید فیلم برای کودکان بسازید و  در جشنواره کودکان و نو جوانان شرکت بدهید ج : نظر خود دوست عزیزم جناب آقای کیانی بود. وقتی طرح را برام تعریف کرد خوشم اومد و نظریه های مختلف بوجود آمد که تبدیل به فیلمنامه شد و از همان لحظه شروع به پیدا کردن لوکیشن داخل روستاها بودیم و خداراشکر بخوبی ضبط شد.
س: آقای فرزاد قاسمی چند فیلم را از فیلم های جشنواره را تا به حال دیده اید.
ج: من هفت فیلم را دیدم
س: آقای قاسمی شما با هنرمند خوبمان هادی کیانی بازیگران را انتخاب می کردید آیا معیار ی برای  انتخاب بازیگران دارید؟  ج: نظر آقای کیانی بود که از غیر بازیگر حرفه ای استفاده شود تا داستان قشنگ تر و واقعی تر بنظر برسد و یک زندگی معمولی را در یک روز در یک روستا روایت می کند.
س: جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان را چگونه ارزیابی  می کنید؟
ج: جشنواره از نظر هماهنگی که خیلی ضعیف عمل شد. امسال ولی همین که تمام دوستان بعد از مدتها از سراسر ایران دور هم جمع می شوند خیلی عالی است که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند.

س:  آقای قاسمی شما فیلم بسیار زیبایی ساختید آیا دوست دارید برای بچه ها باز هم فیلم.بسازید؟
ج: من انشالله دو طرح دارم که با آقای کیانی صحبت کردم و انشالله اولین تجربه فیلم سازی خودم را انجام می دهم البته با کمک دیگر دوستان.
س: آقای قاسمی  در ساخت فیلم ها زیبای شما کسی  شما را حمایت می کند!
ج: جناب بخشی من اول سعی می کنم از خودم شروع کنم تا موفق بشوم ولی خیلی ناراحتم از  دوستان که الآن وقتش بود از بنده حمایت کنند و حمایت آنها در واقع حمایت از از فیلم شهرستان ها بود. ولی متاسفانه هیچ حمایتی نشد.ولی تشکر میکنم از ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فلاورجان جناب آقای صالحیان که ایشان حمایت کردند و تشریف آوردند.

س: شما چند فیلم ساختید؟ ج: بنده هنوز فیلمی نساخته ام و بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت دارم ولی انشالله همانطور که خدمت شما عرض شد؛ دو طرح در نظر دارم که به مرحله فیلم نامه برسانم و آن را ضبط کنیم.

در پایان از حسین بخشی  و  مدیر مسئول پایگاه خبری احوال نیوز که در این جشنواره حضور فعال دارند تشکر می کنمهنرمند عزیز آقای قاسمی بنده هم از شما که وقت گرانیهای خود را در اختیار پایگاه خبری  احوال نیوز  قرار دادید بسیار سپاسکرازم.

حسین بخشی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x