اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «کارکنان دستگاه قضایی می‌کوشند تا عدلیه، نهادی در شأن حکومت اسلامی باشد»

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «کارکنان دستگاه قضایی می‌کوشند تا عدلیه، نهادی در شأن حکومت اسلامی باشد»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در این نشست حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ هشت ساله تحمیلی و همچنین تبریک ایام سالگرد شروع امامت حضرت ولی عصر (عج) دوام و اقتدار انقلاب و نظام را نصرت الهی، عنایت ویژه حضرت امام زمان (عج) و مدیریت و پیشوایی نایبان برحقش، امامین انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دانست.

وی افزود: رشادت‌ها و جان‌فشانی های رزمندگان و شهدای عزیز در هشت سال دفاع مقدس که با خون سرخ خود از شجره طیبه انقلاب اسلامی جانانه دفاع کردند که عزت و سربلندی، امنیت و اقتدار امروز ما، دستاورد این جانفشانی‌ها بود.

نماینده قوه قضاییه در استان اصفهان در ادامه با اشاره به تلاش و مجاهدت کارکنان دستگاه قضایی بیان کرد: قضات و کارکنان دستگاه قضایی با تلاش مجاهدانه و خالصانه خود می‌کوشند تا دستگاه قضایی در خور حکومت اسلامی و انقلاب باشد و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

رییس دستگاه قضایی استان هدف از تغییر و جابجایی نیروها و مدیران قضایی استان را تقویت حوزه‌های قضایی اعلام و بیان داشت: کار کردن در سطوح مختلف مدیریتی و همچنین داشتن مسئولیت قضایی در هر نقطه از استان تجربیات ارزشمندی را برای دادستان‌ها و روسای دادگستری‌ها به‌همراه دارد و جابجایی این نیروها در سطح استان باعث می‌شود این تجربیات در حوزه‌های مختلف به اشتراک گذاشته شود و نتیجه آن ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: با توجه به نیاز دستگاه قضایی به قضات با تجربه، به‌ویژه در دادگاه تجدیدنظر، تعدادی از روسا و دادستان‌های سطح استان که به لحاظ تجربه، علم و توان قضاوت در سطح بالایی قرار دارند نیز به شعب تجدیدنظر و کیفری ۱ استان منتقل می شوند و نیروهای جوان‌تر و البته کارآمد و مخلص جای ایشان در شهرستان‌ها خدمت خواهند کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، با حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه،  داوود خوشنویس  به‌عنوان رئیس دادگستری معرفی شد و از زحمات  جمشید شیروانی رئیس سابق دادگستری این شهرستان تقدیر به‌عمل آمد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x