اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

بهره مندی مددجویان اصفهانی از خدمات ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت

بهره مندی مددجویان اصفهانی از خدمات ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

هزار و ۱۰۸ مددجو با اجرای طرح های سنجش سلامت خانواده های تحت حمایت، از خدمات ارتقاء شاخص های بهداشتی کمیته امداد استان اصفهان بهره مند شدند. هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با ارائه گزارشی از خدمات ۶ماهه این نهاد در حوزه پیشگیری و ارتقاء شاخص های بهداشتی مددجویان، اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد استان در حوزه سلامت، در کنار توجه و رسیدگی به وضعیت درمان، ارائه خدمات مختلف به منظور ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت جامعه هدف با نگاه پیشگیرانه است.
هادی بنایی با اشاره به برنامه های ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت در بین خانواده های تحت حمایت، ادامه داد: با اجرای طرح های سنجش سلامت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب بهداشت دهان و دندان، بینائی سنجی، غربالگری و…، هزار و ۱۰۸ مددجو طی شش ماهه امسال از خدمات ارتقاء شاخص های بهداشتی بهره مند شده اند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه قسمتی از خدمات ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی مددجویان با توزیع بسته های بهداشتی صورت می گیرد، افزود: به منظور ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی و پیشگیری در حوزه سلامت، بیش از یک میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان در طول سال جاری از محل اعتبارات و منابع این نهاد پرداخت شده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x