حضور نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران در نخستین میزگرد تخصصی نشست سالیانه ایزو ۲۰۲۳

حضور نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران در نخستین میزگرد تخصصی نشست سالیانه ایزو ۲۰۲۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران به ریاست دکتر مهدی اسلام پناه در نخستین میزگرد تخصصی نشست سالیانه ایزو ۲۰۲۳ حضور یافته و فعالانه در مباحث مطرح شده مشارکت کردند. 
در این میز گرد تخصصی که  با عنوان «کافه استراتژی: دستیابی به چشم انداز جمعی ما» در مدت زمان ۲ ساعت برگزار شد؛ دکتر اسلام پناه  و هیات همراه در سه دور مذاکرات میزهای تخصصی با موضوعات «اجرا و نظارت بر راهبردهای ملی تدوین شده»،« از آینده نگری تا استانداردها:سفری به سوی اقدامی جدید» و «پیشرفت هوشمند» حضور فعال داشتند. 
  دکتر مهدی اسلام پناه در این نشست با اشاره به راهبرد ملی جدید تدوین شده سازمان ملی استاندارد ایران، تاکید کرد:  همانگونه که ما در تدوین استانداردهای ملی تمامی اقشار و سطوح مختلف را مشارکت میدهیم، ضروری است سازمان بین المللی ایزو نیز صدای همگان را یکسان بشنود و استانداردها و الزامات خود را بر اساس نیازهای تمامی کشورهای جهان و عادلانه برنامه ریزی نماید.


در جریان برگزاری میزگردهای فوق، ضمن تبیین قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، به کمیته های فنی متناظر کمیته های ایزو در ایران نیز پرداخته شد که مورد استقبال  سایر شرکت کنندگان در این میزگرد ایزو قرار گرفت.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x