سارقان احشام در ” نطنز ” دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از شناسایی و دستگیری ۲ سارق احشام با اعتراف به ۴ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز،،،، سرهنگ ” مهدی کریمی ” در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی میدانی و اقدامات خاص پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق درارتباط با این سرقت ها شده که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نطنز تصریح کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۴ فقره سرقت احشام در این شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با مخلان نظم و آسایش شهروندان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا داریم توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰به پلیس اطلاع دهند

جعفر فدائی اردستانی

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x