چهارمین گردهمایی دبیران هنر سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید + فیلم

چهارمین گردهمایی دبیران هنر سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید

چهارمین گردهمایی دبیران هنر سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید

چهارمین گردهمآیی دبیران هنر ایران روزهای ۲۱ و ۲۲تیر۱۴۰۲ در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، این گردهمایی که از سه ماه پیشتر با اطلاع رسانی در شبکه های مجازی میان معلمان هنر و با هزینه شخصی شرکت کنندگان، برنامه ریزی شده بود، انجام پذیرفت. در این گردهمآیی علاوه بر معلمان هنر، (که بسیاری از استادان بنام رشته های هنری هستند)، خانواده برخی از آنان حضور داشتند. هدف گردهمایی هم اندیشی برای تشکیل انجمنی ویژه و بازدید دوستان دوره تحصیل بود. اساتید، معلمان هنر ، تعدادی از بانوان ، معلمان، میهمانان ویژه این گرهمایی بودند.

چهارمین گردهمایی دبیران هنر سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید

به گزارش دبیرخانه چهارمین گردهمائی معلمان هنر ایران، در روز نخست، پس از پذیرش شرکت کنندگان آیین گشایش که در سالن اجتماعات اردوگاه انجام گرفت، با آیاتی از قرآن و خوشامدگویی و ابراز خرسندی از به ثمر نشستن تلاش چندماهه دبیرخانه، از سوی رئیس یک دهه ی مرکز تربیت معلم هنر شهید مرتضی مطهری تهران( استاد محمد علیدوست) آغاز شد،

چهارمین گردهمایی دبیران هنر سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید

در ادامه دقایقی مدیر روابط عمومی سخن گفت و سپس تکنوازی تار، همنوازی تار و دف، آواز سنتی، و طنز گویی، استندآپ، شعر خوانی صورت پذیرفت.پایان آیین گشایش، نمایش تصاویری از آثار معلمان هنر شرکت کننده، به همراه مشخصات فردی و پیشینه آنان بود. از برنامه های متنوع این گردهمایی می توان به مراسم افتتاحیه و خوش آمد گویی توسط رئیس اسبق مرکز تربیت معلم هنر شهید مرتضی مطهری تهران، استاد محمد علیدوست، و نیز اجرای برنامه موسیقی تکنوازی همراه با دف زنی، شعر و آواز خوانی، طنز ، تئاتر و نیز پخش اسلاید سوابق هنری معلمان هنر و نمایشگاه مجازی از آثار برگزیدگان معلمان هنر و … اشاره نمود.

چهارمین گردهمایی دبیران هنر سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید

همچنین از دیگر برنامه های گردهمایی بازدید جمعی ، اساتید و میهمانان از پل خواجو ، مسجد جامع ، و مسجد شیخ لطف الله و بازار میدان حضرت امام ( ره ) و عالی قاپو و بازار سنتی اصفهان، خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی از این عزیزان به یادگار گذاشته شد.

پایان چهارمین گردهمآیی دبیران هنر ایران روزهای ۲۱ و ۲۲تیر۱۴۰۲ در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد. در این گردهمایی صمیمانه ، دبیران هنر و خانواده های آنها در اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم اصفهان حضور داشتند.

در دومین روز این گردهمایی، بازدید از پل خواجو ، مسجد جامع، عالی قاپو و  مسجد شیخ لطف الله و بازار میدان حضرت امام (ره)، برنامه ریزی شده بود که خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی از این عزیزان به یادگار گذاشته شد.

این رویداد جذاب و پرانرژی که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، به عنوان یک فرصت برای ایجاد ارتباطات نزدیکتر و تقویت روابط اجتماعی میان اعضای گروه، بسیار موفق بود.گردهمایی دوستانه در یک فضایی باطبیعتی آرام وچشم نواز با امکانات ورزشی و تفریحی وآلاچیق های مناسب دورهمی های بزرگ برگزار شد.

دیداردوستان بعدازسی و اندی سال ومرور خاطرات ، و ثبت لحظات زیبا در فضای چمن میدان این فعالیت‌ها نه تنها به مهارت‌های تیمی و همکاری کمک کرد، بلکه لحظات خوشی را برای همه شرکت کنندگان به ارمغان آورد.به همت و همکاری بی‌نظیر و صمیمیمانه اعضای گروه، این گردهمایی دوستانه، به یک پایان موفق و رضایتمندانه رسید. همه شرکت کنندگان از این رویداد لذت بردند و از فرصتی که برای تقویت روابط دوستانه و خانوادگی حاصل شده بود احساس رضایت نمودند. اجرای موسیقی زنده درطبیعت زیبای اردوگاه وشرکت درمراسم افتتاحیه چهارمین گردهمایی ازجمله برنامه های روزاول بود. بازدید از اماکن تاریخی پل خواجو،مسجدجامع ،میدان حضرت امام (ره) ،مسجدشیخ لطف الله،مسجد امام ( ره ) وعمارت بزرگ عالی قاپو و صرف غذای سنتی مخصوص اصفهان وگردش دربازار و خریدسوغات وصنایع دستی اصفهان وثبت لحظات زیبادرفضای چمن میدان ازجمله برنامه های روزدوم این گردهمایی بود،که اعضای گروه باتفاق خانواده در آن شرکت کردند.

چهارمین گردهمایی دبیران هنر سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید

این فعالیت‌ها نه تنها به مهارت‌های تیمی و همکاری کمک کرد، بلکه لحظات خوشی را برای همه شرکت کنندگان به ارمغان آورد.به همت و همکاری بی‌نظیر و صمیمیمانه اعضای گروه، این گردهمایی دوستانه، به یک پایان موفق و رضایتمند رسید. همه شرکت کنندگان از این رویداد لذت بردند و از فرصتی که برای تقویت روابط دوستانه و خانوادگی حاصل شده بود احساس رضایت نمودند. به لطف الهی در پایان این گردهمایی دوستانه، همه با انرژی مثبت و خاطرات خوش و خرید سوغات به خانه برگشتند. این رویداد نشان دهنده اهمیت روابط اجتماعی و ارتباطات نزدیک در زندگی ما است و به همه یادآوری می‌کند که باید از لحظاتی که با عزیزان خود می‌گذرانیم، لذت ببریم. محمد علیدوست، رئیس اسبق مرکز تربیت معلم هنر شهید مرتضی مطهری تهران در ارتباط با این گردهمایی بزرگ دبیران هنر سراسر کشور گفت: امیدوارم این پیام به شما در بهترین حالت و با قلبی پر از سپاس رسیده باشد. بی نهایت سپاسگزاریم که در گردهمایی کشوری دبیران هنر سراسر کشور شرکت کردید. این رویداد فوق العاده ای بود و با حضور شما تجربه‌ای بی‌نظیر را برای همه اعضای گروه خلق کرد. حمایت و تشویق های صمیمانه شما در این رویداد، باعث شد آرزوها و رویاهایمان به واقعیت تبدیل شده و افتخار دیدار دوستان عزیز نصیبمان گردد صمیمانه از همه دوستانی که به ما در این مسیر انرژی و انگیزه دادند، قدردانی می‌کنم.

چهارمین گردهمایی دبیران هنر سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید

محمد علیدوست، در ادامه افزود: دوستان عزیز، به خاطر داریم که هیچ چیز در این دنیا به تنهایی قابل دستیابی نیست. امروز مجدداً به یاد آوردیم که با تلاش و یکپارچه‌سازی واتحاد می توانیم این گردهمایی ها را تکرار و ادامه دهیم. این موفقیت در واقع حاصل تلاش و همکاری مشترک همه اعضای گروه بود، و بدون شما، این رویداد هیچگاه خلق نمی‌شد. از اعضای تیم برگزاری، استادان، دبیران هنرمند و شرکت‌کنندگان عزیز و خانواده های محترمشان که با انگیزه و انرژی مثبت در این رویداد حضور فعال داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

محمد علیدوست، رئیس اسبق مرکز تربیت معلم هنر شهید مرتضی مطهری تهران، ادامه داد: امیدواریم که روحیه پرانرژی و عشق خود را در فضای هنری همواره حفظ کنید. امیدواریم که این رویداد، آغازی باشد برای ادامه زندگی پرشور در کنار خانواده‌های محترمتان. این گردهمایی هنری کشوری ، فرصتی منحصر به فرد جهت هم اندیشی ، تبادل نظر و تعامل هنرمندان گرامی و خوش ذوق از سراسر کشور فراهم کرده بود .در این مسیر هنری پر از چالش‌ها، همراهی و حمایت شما دوستان، یک امر بسیار مغتنم و الهام‌بخش برایمان بود. از صمیم قلب به شما عزیزان که در این رویداد حضور داشتید، تشکر و قدردانی می‌کنم.

چهارمین گردهمایی دبیران هنر سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید

با اشتیاق زیادی ما را به سمت پیشرفت و ارتقاء هنر و فرهنگ سوق دادید. همچنین، تشکر خاصی را به تمامی اعضای تیم سازماندهی و برگزاری این گردهمایی عظیم و همه کسانی که در اجرای موفق این رویداد شرکت داشتند، ابراز می‌کنم. بدون همراهی شما عزیزان و تلاش‌های فراوان شما، این رویداد زیبا و ماندگار ،هرگز شکل نمی گرفت.

چهارمین گردهمایی دبیران هنر سراسر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید

امیدواریم که این گردهمایی، فقط یک شروع نباشد بلکه در آینده نزدیک توانایی داشته باشیم که دوباره در کنار هم قرار بگیریم و پیوسته به ارتقاء هنر و فرهنگ کشورمان بپردازیم.بازهم از حضور شما عزیزان در این گردهمایی سپاسگزاریم و از صمیم قلب موفقیت، خوشبختی و شادکامی برای تک تک شما عزیزان آرزو مندیم. به امید دیدار صمیمانه دوباره.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها