اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

رهبر انقلاب: اگر تصمیم سنجیده و فکر شده‌ای گرفتید به حاشیه‌سازی‌ها اعتنا نکنید و کار خودتان را بکنید

رهبر انقلاب: اگر تصمیم سنجیده و فکر شده‌ای گرفتید به حاشیه‌سازی‌ها اعتنا نکنید و کار خودتان را بکنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها اعتنا نکنید. کار خودتان را بکنید. گاهی شما یک تصمیمی گرفتید، تصمیم درستی است.یک عده خوششان نمی‌آید، جنجال می‌کنند.
اگر اقدامتان اقدام سنجیده‌ای است، اندیشیده‌ای است و روی فکر تصمیم‌گیری شده، اعتنا نکنید. گاهی اوقات می‌خواهند یک اقدامی را تحمیل کنند بر دولت گروه‌های فشارند اینها. اینها را توجه نکنید. کار خودتان را با فکر انجام بدهید.رهبر انقلاب: در گفتارها و آماردهیِ افراد دولت، انسجام وجود داشته باشد
در باب تعاملات خارجی و سیاست‌های بین‌المللی کارهای خوبی انجام گرفته. ما در ارتباطات با کشورهای مختلف فرصت‌هایی داریم. این فرصت‌ها را بشناسیم و از این فرصت‌ها به وقت استفاده کنیم.
تفاهم‌نامه‌ها و سندهای همکاری‌ای که امضا می‌شود روی کاغذ نماند. الان دولت با بعضی از کشورها سندهای همکاری طولانی مدت دارد، خب حالا نتیجه‌اش چیست؟ این مهم است. نگذاریم صرفاً روی کاغذ باقی بماند این تفاهم‌نامه و سند همکاری.
توصیۀ دیگر مسئلۀ کارآمدسازی فعالیت‌های رسانه‌ای دولت است که قبلاً هم اشاره کردم و برای هر اقدامی به نظر من یک پیوست تبلیغی لازم است.
در گفتارها، وعده‌ها، آماردهی‌های افراد دولت انسجام وجود داشته باشد. یعنی این جور نباشد که یک دستگاهی یک آماری بدهد، بعد فردا یک دستگاهی آن آمار را رد کند یا یک آمار متضادی بدهد. در کارها از خرد جمعی استفاده و تأمل بشود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x