اجتماعی استان تصاویر فارس فرهنگ و هنر

یوسف کارگر فرماندار استهبان از کارمندان نمونه تجلیل کرد / خدمت به مردم باید محور وحدت تمام مسوولان شهرستان باشد

یوسف کارگر فرماندار استهبان از کارمندان نمونه تجلیل کرد / خدمت به مردم باید محور وحدت تمام مسوولان شهرستان باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان :

یوسف کارگر فرماندار استهبان ادامه داد: علت نام‌گذاری هفته دولت این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور، عهده‌دار امور شد. این دولت در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.
در این آئین تجلیل امام جمعه استهبان با بیان اینکه ساده زیستی، ولایت مداری و اطاعت محض از حضرت امام از ویژگی‌های شهید رجایی است، گفت : معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) از شهید رجایی به‌عنوان شخصی که از زمان دست‌فروشی تا ریاست جمهوری تغییری در او ایجاد نشد یاد کرده است.
وی افزود : منش دولت شهیدان رجایی و باهنر به ملت ایران درس مقاومت داده است؛ شهید رجایی معتقد بود اگر آمریکا و همفکرانش به ما بگویند سازش کنید تا به شما گندم بدهیم؛ ما یک نان را ۳۶ میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیر بار ذلت نخواهیم رفت..
در ادامه یوسف کارگر ؛ فرماندار استهبان با تبریک هفته دولت از زحمات و خدمات ارزشمند مدیران و کارمندان نمونه ادارات شهرستان در کنار همراهی مردم تشکر کرد و افزود: باید در قالب جهاد تبیین خدمات گسترده نظام و انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف برای عمومی مردم بیان شود.
یوسف کارگر نماینده عالی دولت بر اهمیت لزوم نظم و انضباط اداری، داشتن وجدان کاری و صداقت در کارها، تکریم و احترام ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: دشمن دنبال القای نا امیدی در جامعه است و مدیران دستگاه‌ها ضرورت دارد در راستای امیدآفرینی در کمال صداقت در کنار بیان مشکلات دستاوردها و عملکرد خود را به مردم بازگو کنند.
یوسف کارگر؛ فرماندار استهبان خطاب به مسوولان گفت : مدیران ادارات دچار روزمرگی نشوند و در عین اجرای قانون نوآوری و خلاقیت در کار داشته باشند و چالش‌های حوزه کاری خود را رفع و زمینه رضایت مردم فراهم کنند.
یوسف کارگر فرماندار استهبان در خصوص «تحول عدالت محور و مردم بر ظرفیت تشکل‌های خودجوش مردمی» و «ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت» تأکید کرد و گفت : پیرو حکم رئیس‌جمهور محترم ، بزودی دستیار فرماندار در امر مردمی‌سازی دولت و پیشبرد اهداف دولت مردمی در شهرستان تعیین خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: برای هر صندلی که مسؤولی بر آن نشسته، هفتاد و دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است که این موضوع مسؤولیت مسؤولان را سنگین‌تر می‌کند.
فرماندار استهبان با توجه به اینکه رویکرد دولت سیزدهم مردم محوری است ، اظهار داشت : همه مدیران باید تلاش کنند تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشند و در این مسیر “خدمت به مردم” باید محور وحدت تمام مسوولان شهرستان باشد
فرماندار استهبان در پایان ، جوانی جمعیت را یک موضوع جدی و ضرورت و اولویت کنونی کشور برشمرد و گفت: تمامی مطالعات بدون قطع، چشم‌انداز روشنی را برای ایران متناسب با شاخص جمعیت ترسیم می‌کنند.
در پایان مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایایی از کارمندان نمونه ادارات شهرستان استهبان تجلیل شد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x