اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

نماینده گلپایگان وخوانسار: مدیران استانی برای اجرای مصوبات بیشتر تلاش کنند

نماینده گلپایگان وخوانسار: مدیران استانی برای اجرای مصوبات بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از زنگ خطر :

نماینده گلپایگان وخوانسار در مجلس شورای اسلامی  امروز (۴ شهریور ۱۴۰۲) در کنگره ۲۲ شهید کارمند شهرستان گلپایگان با بیان اینکه شهید رجایی الگو بود هفته دولت را تبریک گفت و اظهار کرد:  شاهد تلاش های مجموعه دولت و استانداری اصفهان هستیم اما مشکلاتی در شهرستان وجود دارد، سفر رئیس جمهور به استان اصفهان مصوباتی برای گلپایگان داشت که بسیاری از آنها اجرایی نشده و در راستای اجرای آن پیگیری های لازم را داریم و امور مربوطه را رها نخواهیم کرد.

دکتر سید مسعود خاتمی خطاب به معاون سیاسی استاندار اصفهان  افزود:  به مدیران استانی توصیه کنید در راستای اجرای مصوبات بیشتر تلاش کنند، قولی که میدهند و توقعی که برای مردم ایجاد می شود باید اجرایی گردد. در دیداری که با وزیر جهاد کشاورزی داشتم به او  گفتیم وزیر قبلی قول هایی برای امور مربوطه در گلپایگان داده است و اکنون که تغییر و تحول ایجاد شده نباید مصوبات بر زمین بماند.

همچنین محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان گفت:زمانی که کارنامه دولت را مرور می کنیم با توجه به تمام مشکلات، تنگناها و متاسفانه برخی کارشکنی ها ، قابل قبول است اما تا رسیدن به هدف هنوز راه مانده و باید تلاش کرد تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود. در شهرستان امور به خوبی پیش می رود و همه در این راستا دارند تلاش میکنند. پیش ثبت نام انتخابات در گلپایگان با حضور پرشور کاندیداها انجام شد و تلاشمان این است که انتخاباتی در خور شان مردم و نظام برگزار شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x