اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «چراغ راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حرکت در مسیر نورانی شهداست»

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «چراغ راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حرکت در مسیر نورانی شهداست»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید لاجوردی و تجلیل از مقام شهیدان مدافع امنیت با حضور قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان و خانواده شهیدان زاده احمدی و شفیعی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سالک برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در ابتدای این جلسه ضمن ادای احترام به تمامی شهدای انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی بالاخص شهیدان زاده احمدی و شفیعی بیان کرد: شهدا در محضر خدای متعال متنعم و شاهد و ناظر و حاضر هستند؛ در این دنیا چراغ راه و راهنمای همه هستند و در آخرت هم در کنار انبیا و اولیای الهی مقام شفاعت دارند.

وی افزود: چه چیزی بالاتر از این که خداوند متعال جایگاه شهید و شهادت را ستایش کرده و همه ما باید به مقام و جایگاهی که خدای متعال به شهید و شهادت داده است غبطه بخوریم.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری اظهار کرد: وظیفه ما در درجه اول تکریم و تجلیل شهدا و خانواده های معظم شهدا و مهمتر از آن پیمودن و ادامه دادن مسیر نورانی آنان است و از خدای متعال می خواهیم در مسیر تحقق اهداف والای شهیدان در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی، دفاع از امنیت پایدار نظام و مردم یاریگر ما باشد.

رییس کل دادگستری استان در بخش پایانی سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید لاجوردی گفت: این شهید عزیز پیش از انقلاب و در مسیر مقابله با نظام شاهنشاهی، انواع و اقسام شکنجه ها را تحمل کرد تا جایی که رهبر انقلاب وی را عنصر پولادین انقلاب خطاب نمودند و درس بزرگ شهید لاجوردی استقامت و  ثبات قدم در مسیر انقلاب و مبارزه با تبعیض و  نفاق و فتنه بود که امیدواریم بتوانیم از ایشان درس بگیریم.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین سالک نیز مطالبی در موضوع مسؤولیت سنگین مدیران در نظام جمهوری اسلامی در مقابل خدای متعال و ضرورت سعه صدر در مقابل مردم و شخصیت شهید لاجوردی بیان نمود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x