اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

پیام استاندار اصفهان به مناسبت هفته بزرگداشت دولت

پیام استاندار اصفهان به مناسبت هفته بزرگداشت دولت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به مناسبت هفته بزرگداشت دولت پیام تبریکی صادر نمود.

متن پیام استاندار بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نخست شهریورماه هرسال در روزشمار رسمی کشور، یادآور یاد و خاطره دو شهید والامقام، از یاوران راستین امام راحل(رحمت اله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شهیدان «محمدعلی رجایی و حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد باهنر» است.
دو شخصیت ممتاز انقلابی و نمونه بارز دولتمردان سختکوش، متواضع، متعهد و جهادگر عرصه خدمتگزاری که با اقتداء به مکتب حسینی (علیه السلام) و تحقق کار مخلصانه توأم با تلاش صادقانه، هستی خود را وقف پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی و سامان بخشیدن به مسائل کشور در شرایط حساس و خطیر آن مقطع سرنوشت ساز نمودند و با بذل جان پاکشان در راه خدمت به آرمان های رفیع انقلاب و اعتلای ایران عزیز، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.
هفته دولت نماد مبرز کار و تلاش صادقانه در عرصه عمران، آبادانی و پیشرفت کشور و فرصت گرانبهایی به منظور معرفی خدمات، ثمرات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف است.
بدیهی است، در کنار فرصت تنویر افکار عمومی از دستاوردها و خدمات ارزنده دولتمردان به بهانه این ایام، توجه ویژه به اصل مردمی بودن دولت و درهم تنیده بودن خدمت کارگزاران با پشتیبانی ها و حمایت های مردمی بسیار حائز اهمیت می باشد.
همچنین اصل پاسخگویی کارگزاران دولت دربرابر انتظارات و مطالبات مردم بزرگوار، بعنوان رویکرد مهم و اساسی دولت سیزدهم در صدر فهرست گزارش دهی ها و اعلام دستاوردها و خدمات مجموعه های مختلف دولتی قرار خواهد داشت و از این منظر خاضعانه در برابر هموطنان شریف و به ویژه مردم بزرگوار استان سر تعظیم فرود می آوریم.
بار دیگر یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بالاٌخص شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشته و فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد کشور، بویژه کارکنان و کارگزاران ساعی دولت در استان پهناور اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همه عزیزان در انجام شایسته مسؤلیت خطیر خدمتگزاری به مردم شریف استان و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نمایم.

سیدرضا مرتضوی
استاندار اصفهان

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x