اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان تأکید کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی فن‌نما؛ ابتکاری برای افزایش شمار مخاطبان

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان تأکید کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی فن‌نما؛ ابتکاری برای افزایش شمار مخاطبان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گفت: ما سعی کرده­ایم در نمایشگاه فن­نما شرکت‌های دانش‌بنیان، تأمین کننده‌های سرمایه و شرکت‌های بزرگ با نیازهای مختلف را کنار یکدیگر قرار بدهیم و محلی برای تبادل دانش و اطلاعات ایجاد کنیم و همزمان درحال برنامه­ریزی نمایشگاه مجازی آن هستیم.

احمدرضا طحانیان گفت: یکی از مباحث مهم کشور در سال­های اخیر بحث شرکت­های دانش بنیان­ بوده­است که ما توانسته‌ایم با برنامه‌ریزی‌های مختلف، اکوسیستمی با ورودی دانش و خروجی محصول ایجاد کنیم.

او ادامه داد: ما سعی کرده‌ایم در نمایشگاه فن‌نما مواردی مانند شرکت‌های دانش‌بنیان، تأمین‌کننده‌های سرمایه، شرکت‌های بزرگ با نیازهای مختلف و چرخه‌های دیگر را کنار هم قرار بدهیم.

طحانیان با اشاره به مسیر رشد و پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان، اضافه کرد: با نگاه به نمایشگاه می‌بینیم که تمام ابزارهای لازم، برای رسیدن یک شرکت دانش‌بنیان از نوپایی به بلوغ و تجاری شدن، وجود دارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مربوط به فناوری معمولاً با چالش‌های زیادی همراه هستند، افزود: با وجود چالش­های فراوان، با توجه به قطب‌های صنعتی موجود در استان اصفهان و رشد خوب دانش‌بنیان‌ها و با توجه به ثبت نام اولیه، استقبال خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.

طحانیان درمورد تفاوت­های نمایشگاه فن­نما با یک نمایشگاه عمومی گفت: مخاطب اصلی نمایشگاه فن­نما، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایعی با نیاز فناورانه هستند.

او ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه ‌بر اینکه مخاطبان عام می­توانند درجریان پیشرفت‌های فناورانه قرار بگیرند، مخاطبان خاص مانند افراد فعال در حوزه فناوری و دانش‌بنیان‌ها، می­توانند به تبادل نظرها و تجربیات‌شان بپردازند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با اشاره به برگزاری رویدادهای تخصصی آموزشی در نمایشگاه فن‌نما، بیان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه در زمان و مکان مناسبی برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم که محل خوبی برای تبادل علم و دانش باشد.

طحانیان اضافه کرد: ما همزمان با برنامه­ریزی نمایشگاه حضوری فن‌نما، درحال برنامه ریزی نمایشگاه مجازی آن هم هستیم.

او ادامه داد: نمایشگاه مجازی فن‌نما نسبت به نمایشگاه حضوری، مدت بیشتری در دسترس خواهد بود و استقبال خوبی را از آن پیش‌بینی می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در انتها با اشاره به وب­سایت فن­نما، افزود: فرم‌های ثبت‌نام برای نمایشگاه حضوری و مجازی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در وب­سایت نمایشگاه به آدرس fannema.ir  در دسترس هستند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x