اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه مرکزی

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته دولت

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته دولت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت تداعی گر یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، است که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
متن پیام به شرح زیر است:
هفته دولت فرصتی است ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهداء گرانقدرمان بویژه شهیدان رجایی و باهنر که برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند؛ این هفته نمادی است از وحدت مردم و دولت که سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.
اینجانب ضمن عرض تهنیت به مناسبت فرارسیدن هفته دولت به تمامی مدیران و مسوولان تلاشگر، امیدوارم که با تاسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهدای ماندگار دولت، در راستای سربلندی و عزت ایران قوی، اقدام در مسیر آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات نورانی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) گام برداریم.
رجاء واثق دارم با تلاش های عالمانه و صادقانه و بی منت و با توکل به خداوند متعال، کشور در مسیر پیشرفت و غلبه بر چالش های پیش رو قرار خواهد گرفت.از خداوند متعال می خواهم خلعت زیبای خدمت به خلق را زیبنده همه ما گرداند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x