عاملان قتل مسلحانه شهروند فلاورجانی دستگیر شدند

عاملان قتل مسلحانه شهروند فلاورجانی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل مسلحانه شهروندی در فلاورجان در کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع جنایت طی عملیات ویژه کارآگاهان پلیس خبر داد

سردار محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت: : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه شهروندی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان و متواری شدن قاتل، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت آغاز شد.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در محل مشخص شد فردی حدودا ۵۰ ساله با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسیده و عامل این قتل نیز به سرعت از محل متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی در نهایت عامل این جنایت در کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ پلیسی، در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۱۳ فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: در این رابطه با اقدامات هوشمندانه پلیسی همدست قاتل نیز شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شد.

سردار هاشمی فر در پایان خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده انگیزه خود از ارتکاب این قتل را اختلافات مالی با مقتول عنوان کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و عاملان این جنایت به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x