اجتماعی استان

دکتر احمد شریعتی ؛ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: امکانات رفاهی برای زائران اربعین در اصفهان فراهم شود

دکتر احمد شریعتی ؛ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: امکانات رفاهی برای زائران اربعین در اصفهان فراهم شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر احمد شریعتی؛ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان در مسیر شرق به غرب است و خانواده‌های زیادی از این مسیر به کربلا می‌روند، بنابراین امکانات رفاهی لازم برای حمایت از این زائران و استراحت آنان باید فراهم شود.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز؛ به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،دکتر احمد شریعتی اظهار کرد: مشکلات حوزه جوانان، تامین مسکن و اجاره مسکن، خرید خودرو بسیار زیاد است. تورم آن قدر سنگین است که اگر جوانی به فکر ازدواج باشد دچار مشکل می‌شود و دولت باید به فکر باشد و راهکار ارائه کند.
دکتر احمد شریعتی افزود: به ماه مهر نزدیک می‌شویم، آموزش و پرورش در ثبت نام‌ها سخت‌گیری می‌کند تا مردم در محدوده محل سکونت خود ثبت نام کنند. اگر این امر صورت گیرد دغدغه‌های سرویس مدارس کاهش پیدا می‌کند.
دکتر احمد شریعتی ؛ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید به فکر ۱۲ هزار سرویس مدرسه باشیم که برای خانواده‌ها مشکلاتی در پی دارد.
دکتر احمد شریعتی؛ با بیان اینکه زائران اربعین از استان اصفهان نیز عبور می‌کنند، گفت: اصفهان در مسیر شرق به غرب است و خانواده‌های زیادی از این مسیر به کربلا می‌روند. امکانات رفاهی لازم برای حمایت از این زائران و استراحت آنان باید فراهم شود.
دکتر احمد شریعتی بیان کرد: گزارشی باید از اعضای کمیته‌های نظارتی گرفته شود که چه اقداماتی انجام شده تا در خصوص سال‌های بعد تصمیمات لازم اخذ شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x