اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

فرمانده فراجا : مردم”کاشان” مردمی ولایی و محب اهل بیت هستند

فرمانده فراجا : مردم”کاشان” مردمی ولایی و محب اهل بیت هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم ترحیم سردار”حاج محمد خدابخش” از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان کاشان مردم کاشان را مردمی ولایی و محب اهل بیت برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، مراسم ترحیم سردار حاج محمد خدابخش از فرماندهان و یادگاران ۸سال دفاع مقدس ، شب گذشته با حضور مسئولان کشوری و لشکری و عموم مردم در مسجد جوادالائمه شهر کاشان برگزار شد.

در این مراسم سردار احمد رضا رادان فرمانده فراجا در بخشی از سخنان خود مهم ترین ویژگی های مرحوم حاج محمد خدابخش را اخلاق خوش ، رفیق و یار روزهای سخت رزمندگان ، همیار و همدل کسانی که دل شکسته بودند ، گشاده رو و پلی بین فرماندهان و فرمانبران در طول دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد : مرحوم خدابخش از جنس افرادی بود که تاریخ مصرف نداشت و همیشه و در همه شرایط پای کار نظام و انقلاب بود .

این مقام ارشد انتظامی یکی از مهم ترین دغدغه های سردار خدابخش را تلاش برای رفع مشکلات مردم برشمرد و افزود : ایشان هیچگاه برای خودش از کسی درخواستی نداشت و حلال مشکلات مردم و نیازمندان بود .

سردار رادان در پایان سخنان خود ، مردم کاشان را مردمی ولایی و محب اهل بیت برشمرد و از عموم مردم خواست برای اینکه همه افراد و مسئولین بتوانند حاج خدابخشی از جنس حل مشکل مردم باشند ، دعا کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x