سالروز شهادت شهید علیرضا بهمن‌میرزا در شعبه تأمین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

سالروز شهادت شهید علیرضا بهمن‌میرزا در شعبه تأمین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید «علیرضا بهمن‌میرزا»، بعدازظهر دوشنبه شانزدهم مرداد ۱۴۰۲ در محل شعبه تأمین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد جعفری، رئیس شعبه تامین اجتماعی آران و بیدگل اظهار داشت: شهیدان بهمن‌میرزا، شکاری و زارعی سه شهید از همکاران تامین اجتماعی شهرستان کاشان هستند که به فیض شهادت نائل شده‌اند و از سال ۹۳ پس از مصوبه سازمان تامین اجتماعی، شعب تامین اجتماعی در آران و بیدگل، کاشان و راوند به نام آنان نامگذاری شده است و گرامیداشت مقام شهدا، اقدامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: کاری که شهدای دفاع مقدس انجام دادند، بسیار عظیم بود و اگر این فداکاری‌ها را به چشم ندیده بودیم، باور آن چه درباره واقعه عاشورا گفته می‌شود، دشوار بود.

وی خدمت به مردم را توفیقی الهی توصیف کرد و ادامه داد: توفیق خدمت به مردم در دستگاه‌های دولتی، مطالبه‌ای است که شهدا با جان‌فشانی‌های خود از ما داشته‌اند، از این رو باید حداکثر تلاش برای افزایش میزان رضایتمندی مردم از خدمات ارائه‌شده، صورت گیرد.

خاطره‌گویی سردار عسگرنژاد از راویان و فرماندهان دفاع مقدس بخش دیگری از این مراسم بود. وی با بیان بخشی از فداکاری‌های شهدا در جریان جنگ تحمیلی، تاکید کرد: در ایرانِ امروز، مشکلات بسیاری وجود دارد که بسیاری از آن‌ها ناشی از توطئه‌های دشمن است.

عسگرنژاد به پیشرفت‌های ایران در توان دفاعی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی تجهیزات نظامی به بزرگ‌ترین کشور‌های جهان صادر می‌کند، این مایه افتخار است و باید آن را قدر دانست.

در خاتمه این مراسم که معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل، مدیر درمان منطقه کاشان، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی و همچنین مسئول امور ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان در آن حضور داشتند، مداحان اهل بیت به مرثیه‌خوانی پرداختند و ضمن رونمایی از نخستین تصویر رنگی شهید بهمن‌میرزا، از خانواده آن شهید تجلیل شد.

گفتنی است شهید علیرضا بهمن‌میرزا، از نیرو‌های تامین اجتماعی در شهرستان کاشان بود که در تاریخ ۱۲ مرداد ۶۷ در جریان عملیات والفجر سه به عنوان نیروی داوطلب بسیجی حضور یافت و در منطقه دارخوین به فیض شهادت نائل شد. مزار ایشان در بارگاه امامزاده حبیب بن موسی کاشان قرار دارد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x