اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی

یک شهروند ایرانی مدعی شد: انفجار هیروشیما و ناکازاکی دروغ تاریخی است | انیشتین و اوپنهایمر دروغ گفتند تا ملت ها را کنترل کنند

یک شهروند ایرانی مدعی شد: انفجار هیروشیما و ناکازاکی دروغ تاریخی است | انیشتین و اوپنهایمر دروغ گفتند تا ملت ها را کنترل کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کرامت سلیمی، شهروند ایرانی در گفتگویی با رسانه خبری این تیتر ادعا کرد که انفجار هیروشیما و ناکازاکی دروغ تاریخی است و انیشتین و اوپنهایمر دروغ گفتند تا ملت ها را کنترل کنند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز؛ به نقل از اینتیتر ؛ سحر سادات زمانی؛ چندی پیش مطلبی با عنوان کدام کشورها سلاح هسته ای دارند در این تیتر منتشر شد. این مطلب مورد توجه یکی از مخاطبانمان قرار گرفت و او طی نظراتی اعلام کرد، شواهدی وجود دارد که نشان میدهد ساخت سلاح های هسته ای و موضوع اورانیوم غنی شده صحت ندارد و یک دروغ بزرگ برای کنترل ملت هاست.

به دنبال نظرات جنجالی که کرامت سلیمی، مخاطب این تیتر داشت، خبرنگار ما با او درباره این ادعا، شواهد و اسنادی که برای اثبات این مدعا دارد به گفتگو نشست که در ادامه می خوانید.
سلاح هسته ای دروغ است | اورانیوم غنی شده تضاد ریاضی دارد
کرامت سلیمی از اساس امکان ساخت سلاح هسته ای را زیر سوال می برد و معتقد است که اورانیوم غنی شده تضاد ریاضی دارد و شدنی نیست. او بیان می کند: بنده تا به حال ندیده ام یک دکترای انرژی هسته ای برای اثبات وجود بمب اتمی جز استناد به هیروشیما و ناکازاکی حرف دیگری برای گفتن داشته باشد. و اگر کسی به آنها بگوید سلاح هسته ای دروغ است به جای اثبات وجود آن شدیدا ناراحت و عصبانی می شوند و شاید اگر می توانستند آن فرد را کتک هم می زدند.
او ادامه میدهد: هیچکدام شان نمیتوانند به این سوال جواب بدهند که اگر طبق گفته خودشان در یک بمب اتمی ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده به کار رفته است پس قارچی که ده ها هزار تن و یا بیشتر وزن دارد چگونه ایجاد می شود. اصل بقای جرم که نمی تواند نقض شود و نمی توانند بگویند که اگر بمب اتمی تبدیل جرم به انرژی است، فقط باید یک تابش قوی ایجاد شود و هیچ قارچ و پسماند و خاکستر و دود و شعله ای نباید وجود داشته باشد. هیچکدام شان نمی توانند به این سوالات پاسخ دهند که جنس قارچ به اصطلاح اتمی از چیست و چه سرنوشتی پیدا می کند.


سلیمی می گوید: چرا تمام انفجارات جه انفجار مواد منفجره معمولی و چه انفجارات به اصطلاح اتمی قارچی شکل هستند؟ معنی تبدیل جرم به انرژی چیست و چه شکلی دارد؟ انرژی که قابل دیدن نیست و همراه ماده مفهوم دارد و به صورت مجرد و خالص معنایی ندارد. طبق گفته خودشان در انفجار اتمی تا ده ها کیلومتر نابود میشه و اشعه های ناشی از آن هر چیزی رو از بین می برد، پس عکس و فیلمهای هیروشیما و ناکازاکی و سایر عکس و فیلمهای آزمایشات به اصطلاح هسته ای را چه کسی گرفته است؟ چرا عکاس زنده مانده است؟ همچنین خودشان گفته اند بمب هیروشیما در ارتفاع ۴۵۰ متری زمین منفجر شده پس چرا قارچ ایجاد شده روی زمین است؟
انفجار هیروشیما و ناکازاکی دروغ تاریخی است
سلیمی در پاسخ به سوال خبرنگار اینتیتر مبنی بر اینکه هیروشیما و ناکازاکی تنها با انفجار دو بمب هسته ای نابود شدند و باقی انفجارها در طی تاریخ که نابودی عظیمی را به دنبا داشتند با انفجار بیش از ۱۰۰ ها بمب بوده، می گوید: دروغ است و روایت دروغی از هیروشیما و ناکازاکی شده و بیش از یک بمب بر سر این شهرها ریخته شده است. از آنجایی که خانه های این شهر ها از مواد پلاستیکی و پلیمری بوده انفجار خرابی های بیشتری را بر جای گذاشته است.
او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر رد سایه های به جا مانده از انسان ها بر دیوار این دو شهر بر اثر انفجار هسته ای به خبرنگار ما می گوید: اصلا در آن زمان بر مبنای ادعاهای خودشان که این مواد همه چیز را نابود می کند امکان تصویر برداری وجود نداشته است. در نتیجه تمامی این موارد ساختگی هستند.


کرامت سلیمی با استناد به تصاویری از انفجارهای بیروت که در سال ۲۰۲۰ با مواد ۲۷۵۰ تن آمونیوم نیترات و هیروشیما که در سال ۱۹۴۵ با اورانیوم غنی شده صورت گرفت، می گوید که جنس انفجارهای هیروشیما و بیروت از یک نوع بوده  و در واقع انفجار هیروشیما یک انفجار معمولی در مقیاس زیاد مواد منفجره متعارف بوده است و اورانیوم غنی شده ای در کار نیست.
انیشتین و اوپنهایمر دروغ گفتند تا ملت ها را کنترل کنند
کرامت سلیمی می گوید: انیشتین و اوپنهایمر درباره انرژی هسته ای و ساخت سلاح هسته ای به ملت ها دروغ گفتند و با این دروغ می خواستند ملت ها را کنترل کنند. انیشتین یک فرمول قلابی یعنی رابطه تبدیل جرم به انرژی را ارائه داد که دارای تضاد است. طبق گفته مدعیان دانش هسته ای و محاسبات مبتنی بر فرمول قلابی انیشتین یعنی رابطه تبدیل جرم به انرژی از شکافت هر گرم ماده رادیواکتیو در حدود بیست میلیون کیلو کالری انرژی آزاد می‌شود که با انفجار سی و سه تن تی ان تی برابر است. یعنی اگر حتی یک هزارم گرم (۰.۰۰۱ ) ماده رادیو اکتیو را به یک فرد تزریق کنیم یا از راه دهان وارد بدنش کنیم این مقدار ماده رادیواکتیو وارد شده به بدن فرد معادل با سی و سه کیلوگرم تی ان تی است و با توجه به اینکه بنا به گفته همین مدعیان دانش هسته ای نیمه عمر رادیو داروها کوتاه و در حد یک ساعت تا ۶ ساعت می باشد، یعنی اگر از رادیو دارویی استفاده شود که نیمه عمر آن یک ساعت است در هر دقیقه به اندازه انفجار حدود نیم کیلو تی ان تی در بدن بیمار گرما آزاد می شود. که این مقدار گرما فرد را نابود می کند. ( در هر ثانیه معادل انفجار حدود ۹ گرم تی ان تی در بدن بیمار گرما آزاد می شود). پس امکان تزریق یا خوراندن داروی هسته ای یا رادیو دارو ( در صورت واقعی بودن رادیو دارو) وجود ندارد.
او ادامه می دهد: در واقع آنچه به عنوان رادیو دارو مطرح می شود چیزی جز داروهای شیمیایی نیستند و فقط عنوان هسته ای را به این داروها می دهند تا پول بیشتری از بیماران ناآگاه و ساده دل بگیرند. یک مورد مهم تر اینکه امکان نگهداری چنین دارویی وجود ندارد. در عکسهایی که از رادیو دارو منتشر شده یک ظرف شیشه ای محتوی مایعی که محتوی رادیو دارو است را نشان می دهند. مقدار گرمای آزاد شده توسط رادیو داروی ادعا شده آنقدر زیاد است که نمی توان رادیودارو را در یک ظرف شیشه ای محتوی یک مایع نگهداری کرد و مایع سریعا بخار شده و ظرف شیشه ای را به شکل انفجاری خواهد شکست. پس با ناآگاهی و زودباوری ملتها دروغی به عنوان رادیو دارو را هم به آنها باور داده و به آنها تحمیل نموده و جیب بیماران از واقعیت بی خبر را خالی می کنند.


چرنوبیل نیز یک داستان سرایی دیگر است
سلیمی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه در ارتباط به فاجعه چرنوبیل چه نظری دارد،‌ میگوید: چرنوبیل نیز یک داستان سرایی دیگر است و واقعیت ندارد. در سال ۱۳۶۵ دولت شوروی اعلام کرد که نیروگاه به اصطلاح اتمی چرنوبیل منفجر شده و نه تنها اوکراین و شوروی به مواد رادیو اکتیو آلوده شده بلکه بخشهایی از کشورهای اسکاندیناوی و اروپای شرقی را آلوده کرده است. و اعلام شد که این منطقه قرنطینه شده و دیگر امکان زندگی در ان وجود ندارد. اما حالا اعلام کردند که نیروگاه چرنوبیل مکان گردشگری شد. این خبر را ولادیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین اعلام نموده است. کسی که قبلا” در سریالها و فیلمها نقشهای کمدی داشت. تا حالا ملتها را از این موضوع و موضوعات مشابه می ترسانده اند و حالا قصد استفاده تجاری و تفریحی از این موضوعات را دارند.
دولت ها سر موضوع انرژی هسته ای با هم زد و بند دارند | برجام یک بازی امنیتی بود
سلیمی معتقد است که بیش از هفتاد سال است که دولت ها خبر دارند، چیزی به نام سلاح هسته ای وجود ندارد و سر موضوع انرژی هسته ای با هم زد و بند دارند و بازی های امنیتی و سیاسی راه می اندازند. به عنوان مثال او درباره برجام و توافق هسته ای غرب با ایران می گوید: هیچ حقیقتی وجود ندارد که بتوان برای آن داستان طولانی نوشت. وقتی موضوعی زیاد کش بیاد و تمام نشود یعنی آن موضوع بر اساس دروغ و نیرنگ استوار است. ۱۰ سال مذاکرات برجام شما را به شک نینداخته که برجام یک بازی سیاسی برای سرکار گذاشتن ملتهاست. ایا شما واقعا انتظار دارید که با برجام مشکلی حل شود. اساس برجام بر دروغ بزرگی به نام سلاح هسته ایست. سلاحی که مطلقا وجود خارجی ندارد و فقط یک تفنگ خالیست. آقای ظریف جدیدا برجام را یک بازی امنیتی سازی خوانده است. یعنی برجام و جلسات با مقامات روسی و اروپایی همه یک بازی کثیف سیاسی برای دست انداختن مردم است.
سلیمی ادامه می دهد: اینکه ترامپ با اطمینان می گفت که ایران هرگز به بمب اتمی دست نخواهد یافت یک حقیقت را نشان می دهد و آن هم اینکه چیزی به عنوان سلاح اتمی مطلقا وجود خارجی ندارد و خود دولت آمریکا حدود ۸۰ سال با وانمود به داشتن چنین سلاحی و ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها خود را به دروغ ابرقدرت جا زده است و ملتها را به بردگی گرفته است.
بحران اوکراین شروع و اجرای پروژه نابودی انسانها است | افشای دروغ هسته ای منجر به پایان دادن به جنگ اوکراین می شود
سلیمی در پایان اضافه می کند: راه خاتمه سریع جنگ اوکراین اعلام دروغ بودن سلاح هسته ایست. با افشای این دروغ دیگر چیزی به نام ابرقدرت بلامنازع وجود نخواهد داشت و هیچ کشوری نمی تواند از در قلدری و زورگویی وارد روابط بین الملل شود. جنگ اوکراین برنده ندارد و چه بسا به نابودی بخش زیادی از جمعیت دنیا منجر شود. به نظر می رسد جنگ اوکراین یک جنگ واقعی نیست و یک بحران ایجاد شده توسط گلوبالیست هاست و کنترل این بحران نیز در دست خودشان است و هدف ایجاد یک ساختار جدید در دنیا و همچنین نابودی بخش زیادی از جمعیت دنیا است. در سال ۲۰۰۰ در کنفرانس سیاتل اقتصاددانان در آنجا اعلام کردند که دنیا کشش فقط دو میلیارد نفر را دارد و بقیه باید نابود شوند. بحران اوکراین شروع و اجرای پروژه نابودی انسانها است.
کلام پایانی
از نظر کرامت سلیمی، شهروند ایرانی انرژی هسته ای دروغی بود که آمریکا ۷۰ سال پیش توسط دانشمندان ممتاز و شناخته شده به دنیا غالب کرد تا بتواند کنترل قدرت جهانی را در دستان خود بگیرد. نظر شما درباره ادعاها و شواهد این شهروند ایرانی چیست؟

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x