اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:مسلح کردن جامعه به سلاح دانایی، مسوولیت خبرنگاران است

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:مسلح کردن جامعه به سلاح دانایی، مسوولیت خبرنگاران است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

امروزه خبر بدور از هر گونه پیش داوری، همان تسلط و تاثیر را بر زندگی انسانها دارد که مشابه آن را فقط می توان در یک جریان اعتقادی بین جوامع مشاهده کرد. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با گرامیداشت فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار داشت: پذیریش مسوولیتی خطیر که همان مسلح کردن جامعه به سلاح دانایی است، رسالت جسورانه خبرنگاران است که ثابت قدم، بدور از هرگونه پیش داوری در این حرفه فعالیت دارند.
متن پیام به شرح زیر است:
امروزه خبر بدور از هر گونه پیش داوری، همان تسلط و تاثیر را بر زندگی انسانها دارد که مشابه آن را فقط می توان در یک جریان اعتقادی بین جوامع مشاهده کرد.
در عرصه خبررسانی، خبرنگاران پایه های اصلی مطبوعات و رسانه ها هستند و با پذیریش مسوولیتی خطیر که همان مسلح کردن جامعه به سلاح دانایی است، رسالت جسورانه خود را ثابت قدم، بدور از هرگونه پیش داوری در این حرفه به انجام می رسانند.
آنان با راستگویی، امانتداری، مسوولیت پذیری، تعهد و دلسوزی و بدون هیچ منتی دست به قلم برمی دارند و روشنگری را روایت می کنند.
هفدهم مردادماه، به یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر درگذشتگان این عرصه، فرصت مغتنمی است تا از منزلت اهالی رسانه به قدر بضاعت قدردانی و تشکر کنیم.
به حضور بیداردلان خردمند و مهرورز روز خبرنگار را تبریک می گوییم و امیدواریم در اوج قله دانایی بکوشیم تا شعار را به شعور و شعور را به توسعه در فرهنگ تبدیل کنیم.

روزتان فرخنده باد.
کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x