اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: لزوم هم‌قدمی شورا با عاشقان سیدالشهدا(ع) / ساماندهی هیئت‌های مذهبی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی

دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: لزوم هم‌قدمی شورا با عاشقان سیدالشهدا(ع) / ساماندهی هیئت‌های مذهبی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان :

دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در گوشه و کنار شهر برای سیاه‌پوش کردن نقاط مختلف اقدام شده است و کاری که شورای اسلامی شهر باید انجام دهد، همراهی و هم‌قدمی با عاشقان حسینی است.

دکتر احمد شریعتی اظهار کرد: اصفهان شهری است که سابقه تاریخی و تمدن آن، متناظر با مسائل دینی و مذهبی و ولایت، بی‌نظیر است و آثار و ارزشمندی‌های آن که به برکت خون شهدا بوده، روز به روز در حال افزایش است.
وی با بیان اینکه در زمان شادی و سالروز ولادت‌ها و سوگواری‌ها همچون ایام محرم و صفر اتفاقات خوبی در اصفهان به وقوع می‌پیوندد، افزود: در ایام دهه ولایت و امامت به‌ویژه عید غدیر، رشد حدود ۴۰ درصدی استقبال شهروندان از ویژه‌برنامه‌های این عید بزرگ اتفاق افتاد و زبانزد خاص و عام بود که نسبت به تهران کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در تهران اعلام شد که یک جشن ۱۰ کیلومتری اجرا می‌شود، در حالی که اگر جشن‌های محله‌ای و منطقه‌ای با همکاری شهرداری و هیئت‌های مذهبی که در اصفهان برگزار شد را با پایتخت مقایسه کنیم، می‌بینیم اقدامات نصف‌جهان بهتر و بیشتر بوده است که نمونه‌ای از آن جنب پل خواجو برگزار شد و هر شب حدود ۵۰ هزار نفر از این موکب استفاده کردند.
وی با بیان اینکه هر جا که فعالیت‌ها مردمی بوده، مراسم با شرایط بهتری برگزار شده است، افزود: طی هفته جاری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، از تعدادی احیاگران غدیر تجلیل شد.
دکتر احمد شریعتی تاکید کرد: در دهه اول محرم قرار داریم و تاسوعا و عاشورای حسینی در پیش است و ساماندهی هیئت‌های مذهبی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در حال انجام بوده و هیئت‌های هر منطقه شهر، با محوریت معاونت فرهنگی مناطق پانزده‌گانه، دعوت شدند تا از این ظرفیت مردمی استفاده شود.
دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در گوشه و کنار شهر برای سیاه‌پوش کردن نقاط مختلف اقدام شده است و کاری که شورای اسلامی شهر باید انجام دهد، همراهی و هم‌قدمی با عاشقان حسینی است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x