اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی مرکزی

ابلاغیه امربه معروف ونهی ازمنکر قرار گاه ملی رصد مدیران

مسؤل قرارگاه ملی رصد مدیران شهید حسن باقری جناب سردار احمد قربانی در پیامی از همه تشکل های مردم نهاد و نیروهای انقلابی و ولایی با محوریت حقوق مردم، مطالبه گری امر به معروف و نهی ازمنکر در سراسر کشور دعوت به همکاری نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش مسؤل روابط عمومی قرارگاه ملی رصد مدیران استان تهران جناب سردار احمد قربانی متن پیام دعوتنامه امر به معروف ونهی ازمنکر را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

در راستای اجرایی شدن منویات امام خامنه‌ای که فرمودند : ترک امر به معروف مسئولین نتیجه اش شده غرور و پرویی و قدرت طلبی و ثروت اندوزی بخشی از مسئولین نظام و نا امیدی نیروهای انقلابی و بدبینی مردم . در این راستا فرماندهی قرارگاه ملی رصد شهید حسن باقری از همه دلسوزان و نیروهای انقلابی و سازمانهای مردم نهاد دعوت به همکاری نمود .

سردار احمد قربانی بیان نمود هنوز دیر نشده است: همه باهم در جهاد فی سبیل الله مبارزه با فساد در ساختار مدیریتی کشور و مبارزه با فساد اقتصادی با اولویت مسئولین و ترک فعل آنها بصورت انقلابی و آتش به اختیار در قرارگاه ملی رصد شهید حسن باقری برای اجرایی شده اوامر رهبری معظم انقلاب اسلامی با هم یک صدا و همراه میشویم .

ایشان با معرفی مهندس مجتبی کریمی بعنوان مسئول سازماندهی و ساماندهی ادارات دولتی قرارگاه ملی رصد در کل کشور از همه نیروهای انقلابی ولایت مدار، فساد ستیزی و مطالبه گر که دلسوز نظام و مردم با غیرت و سرافراز ایران اسلامی مخصوصاً کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری خواست تا جهت همکاری و سازماندهی با ایشان ارتباط مستقیم از طریق برنامه ایتا برقرار بنمایند تا ان شاءالله در این بزنگاه تاریخی دین خودمان را به انقلاب و خون شهدای گرانقدر آن ادا نماییم ان شاءالله که لیاقت سربازی نائب بر حق قائم آل محمد باشیم و این انقلاب به حق حضرت زهرا (س) با ظهور امام زمان (عج) پیوند خواهد خورد.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x