اجتماعی استان اصفهان تصاویر حوادث مرکزی

کشف راز قتل مسلحانه بانوی اصفهانی

کشف راز قتل مسلحانه بانوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل بانوی اصفهانی و دو همدست دیگرش در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد.
در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه در یکی از محلات شهرستان اصفهان بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل وقوع جنایت حاضر شدند.
با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد خانم ۴۲ ساله در خودروی شخصی خود با اصابت ۵ گلوله به قتل رسیده و عامل یا عاملان این جنایت نیز به سرعت از محل متواری شده‌اند.
با انجام اقدامات تخصصی پلیسی محل اختفای قاتل در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در یک عملیات کاملاً پیچیده پلیسی پس از سه ماه فرار و زندگی مخفیانه داشتن در مخفیگاهش دستگیر شد.
متهم پس از حضور در پلیس آگاهی به قتل مسلحانه در قبال دریافت مبلغ ۲ میلیارد ریال با مشارکت همسر و برادر همسر مقتول اعتراف کرد.با انجام تحقیقات دو همدست قاتل در یکی از استانهای کشور شناسایی و دستگیر شدند. انگیزه عاملان این جنایت در قتل این شهروند اختلافات خانوادگی و قبلی بوده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x