اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

تفاهم نامه همکاری هم آینه میان تخت فولاد و آرامستان باغ رضوان با حضور شهردار اصفهان

تفاهم نامه همکاری هم آینه میان تخت فولاد و آرامستان باغ رضوان با حضور شهردار اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

امضای تفاهم نامه همکاری تحت عنوان هم آینه میان قبرستان تاریخی تخت فولاد و آرامستان باغ رضوان با هدف تجلی هویت تاریخی،دینی و هنری تخت فولاد در باغ رضوان و اجرای پروژه های مشترک منعقد گردید.
ابراهیم عمرانی مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد با اشاره به تشکیل کمیته ای متشکل از صاحب نظران و اساتید حوزه تاریخ از شناسایی ظرفیت های مشترک میان این دو آرامستان خبر داد. ایشان در ادامه افزود :ماموریت مجموعه تخت فولاد علاوه بر حفظ هویت این میراث ارزشمند اقدام در جهت تکثیر و برجسته سازی آن می باشد که هم آینه حرکتی برای شروع این جریان فرهنگی می باشد.
عمرانی ضمن ابراز امیدواری در خصوص تجلی و احیای میراث ملموس و ناملموس تخت فولاد در باغ رضوان از ارائه گزارش اقدامات مشترک در پس این توافقنامه در شش ماه آینده خبر داد.
همچنین در این نشست علی حاجیان مدیرعامل آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت های فراوان در سرزمین تخت فولاد باغ رضوان را بعنوان امتداد تخت فولاد بیان کرد و بر لزوم بهره گیری از هویت تاریخی ؛هنری و مذهبی تخت فولاد برای مدیریت باغ رضوان تاکید کرد.
ایشان در ادامه بر لزوم تکثیر و انتشار ثروت عظیم و گرانبهای تخت فولاد در باغ رضوان تاکید کردند و امضای توافقنامه هم آینه را گامی مهم در مسیر مدیریت تعالی باغ رضوان دانستند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x