اجتماعی استان تصاویر سیاسی

وکیلی: زنگنه ژنرالی بود که می‌ترسید اما اوجی سروانی است که نمی‌ترسد

وکیلی: زنگنه ژنرالی بود که می‌ترسید اما اوجی سروانی است که نمی‌ترسد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرمسئول روزنامه ابتکار: در دولت روحانی ژنرالی داشتیم به‌نام زنگنه؛ چندبار در دو سال آخر گفتم چند شرکت معرفی می‌کنم که ادعا می‌کنند می‌توانند در زمان تحریم مقدار زیادی نفت صادر کنند.
زنگنه یک جمله تکراری داشت و می‌گفت؛ حوصلۀ اینکه بعدا بروم پاسخ‌گوی یک جوان بیست و چند ساله شوم و سین‌جیم شوم را ندارم و معنایش این بود که ترسی وجود دارد و الا او هم می‌فهمد که باید این نفت را بفروشد، اما او حاضر نبود این راه‌های فرعی را برود.
🔹اما اوجی که در مقابل زنگنه که یک ژنرال است یک سروان به حساب می‌آید، صادرات نفت را در بدترین شرایط تحریم به ۲ میلیون بشکه رسانده. معنایش این است که اوجی می‌تواند و نمی‌ترسد، زنگنه می‌توانست ولی می‌ترسید. پس در شرایط طبیعی بهتر است که اوجی بر سر کار باشد نه زنگنه.
زمانی که مرحوم هاشمی رد صلاحیت شد مطالبی منتشر کردم که برایم تبعات داشت. یک حکیمی به تصور اینکه نتیجه انتخابات معلوم است و فکر نمی‌کردند حسن روحانی پیروز انتخابات شود پیشنهاد داده بود که برخورد با من هزینه‌‍سازی بی‌خود است و اگر بناست برخوردی شود بعداز انتخابات اتفاق بیفتد. تنها خیر حسن روحانی به من این بود که بعد از رئیس‌جمهور شدنش به یک مصونیتی رسیدم.
سال ۷۵ سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بودم خاتمی قرار بود در مسجدی در اهواز سخنرانی کند که جریان مخالف مسجد را قفل کردند. دستور دادم باند و میکروفون نهاد رهبری را روی پشت‌بام مسجد نصب کردند و خاتمی برای مردمی که راه به مسجد نداشتند سخنرانی کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x