فرمانده انتظامی اردستان اولویت اصلی ما مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان اردستان می باشد

فرمانده انتظامی اردستان گفت: ما در این زمینه ۱۲۰ درصد افزایش کشف انواع مواد مخدر را داشته ایم، دستگیری قاچاقچی و معتادمتجاهر افزایشی بوده، باتوجه به کویری بودن منطقه تردد اشرار و خودروهای حمل قاچاق زیاد است
که‌توقیف خودرو ۳۰۰ درصد افزایش دارد، همچنین برای ایجاد امنیت، حفظ آرامش و رعایت منافع مردم تعداد زیادی از اتباع غیر مجاز دستگیر و به خارج از مرز کشور انتقال داده شده اند.

ه گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، سرهنگ صادق زاده، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت تعداد تماس‌های مردمی با ۱۱۰، یکهزار و ۸۴۰ مورد ثبت شده که چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته، یکهزار و ۲۷۰ مورد از این تماس‌ها عملیاتی بوده است.
وی اظهار کرد: تشکیل پرونده های قضایی برای متخلفان در این سه ماه، یکهزار و ۵۰ مورد بوده، اولویت جرایم شهرستان سرقت، حمل و نگهداری مواد مخدر، قاچاق کالا تردد و اقامت اتباع غیر مجاز بیگانه، نزاع ودرگیری است.

وی در ادامه افزود: سرهنگ صادق زاده در ادامه به موضوع سرقت اشاره کرد و افزود: با تلاش نیروهای خدمتگزار پلیس و هوشیاری و همکاری مردم، امسال سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصدکاهش داشته، ۲۰ درصد افزایش کشفیات و ۱۰درصد افزایش دستگیری سارقان سیم برق و لوازم منزل را شاهد هستیم.

وی گفت: امسال ۹۰درصد جرایم‌فضای مجازی کشف، ۸۰ درصد اموال به مال باختگان برگشت شده، ۳۳درصد کلاهبرداری ها شناسایی و پلمب واحدهای صنفی ۱۰۰درصد افزایش داشته و دستگیری شکارچیان غیر مجاز هم افزایشی بوده است.

فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: ضمن اشاره به اینکه آموزش همگانی از وظایف ذاتی و در دستور کار این نیرو قراردارد افزود: برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی در این ارتباط ۳۵ مورد نمایشگاه تخصصی برگزار شده،با حضور در مساجد، محل های عمومی و واحدهای آموزشی ۷۵ مورد آموزش حضوری داده شده ،۲۵۰ مورد آموزش پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی انجام شده، در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور، با مشارکت افراد معتمد محله ها، ۳۵ نشست هم اندیشی برگزار و ۶ مورد قرارگاه امنیت محل اجرا شده است.
سرهنگ صادق زاده اضافه کرد: آموزش همگانی در رابطه با حفظ امنیت و مراقبت از اموال به ویژه در فضای سایبری اثرگذار است، در این زمینه همکاری خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با پلیس می تواند نقش مهمی در کاهش جرایم و اطلاع رسانی مفید به مردم داشته باشد.

وی در ادامه به برخورد با مظاهر علنی فساد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شهرستان از سابقه مذهبی بالایی برخوردار است و با مدیریت فرماندار، قرارگاه عفاف و حجاب تشکیل شده، در تعطیلات نوروز و در این ایام در خصوص رعایت عفاف و ححاب کارهای خوبی انجام شده و خوشبختانه مشکلی در این بخش وجود ندارد.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x